Nenaplněné naděje

Andretti, Marco
Andretti, Marco, foto: IndyCar Media
iM3 2. dubna 2007 10:48
Sdílej:

Andretti Green Racing review: Celý tým přistupoval k závodu s velkým odhodláním. Přestože se na pole-position nikdo z jezdců AGR nepostavil, zdálo se, že jsou všichni nejlépe připraveni. Bohužel, kýžené vítězství se nakonec nedostavilo.

Tony Kanaan, 3. místo Měl jsem to očekávat. Městské okruhy jsou velmi úzké. Všichni bojují o pozici a dva vozy se nemohou vlézt v jeden čas na jedno místo. To jsou závody. Pokud bychom tvrdě nezávodili, nebylo by to ono. Nemyslím si, že bychom měli perfektní den. Ani včerejšek. Vyjel jsem z tratě a odsunul se na šesté místo. Celkově třetí pozice není špatná.

Marco Andretti, 4. místo V první fázi byl vůz hodně špatný. Samozřejmě jsem se snažil držet se Helia (Castronevese) a přitom jsme měli ploché místo na pneumatice. Ztratili jsme trochu přilnavosti, pověsil jsem se za něj a zůstal tam až po zbytek cesty. Vůz NYSE jel tvrdě jak jen mohl. Je těžké tady předjíždět. Musíte být nejméně o půl vteřiny rychlejší, než člověk před vámi. A já rozhodně o půl vteřiny rychlejší, než TK (Tony Kanaan) nebyl.

Dario Franchitti, 5 místo Musím poděkovat lidem z Canadian Club za opravu vozu. Měli jsme nešťastnou nehodu v prvním kole, protože na studených pneumatikách se dostavila nedotáčivost. Padesát kol před cílem nám vysadilo chlazení brzd a do zatáček jsem musel brzdit dříve. Byl to problém. Vůz nebyl po nehodě stoprocentní, ale chlapci odvedli skvělou práci.

Danica Patrick, 8. místo S dnešním výkonem vozu Motorola jsem spokojená. Bylo to dobré auto. Na rovince jsem nemohla nikoho předjet. Brzdila jsem dobře, ale chyběl výkon. Musím zapracovat na rychlosti a vylepšit zastávky v boxech.

foto: IndyCar Media
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?