Andretti Green Racing review: Celý tým přistupoval k závodu s velkým odhodláním. Přestože se na pole-position nikdo z jezdců AGR nepostavil, zdálo se, že jsou všichni nejlépe připraveni. Bohužel, kýžené vítězství se nakonec nedostavilo.
Tony Kanaan, 3. místo Měl jsem to očekávat. Městské okruhy jsou velmi úzké. Všichni bojují o pozici a dva vozy se nemohou vlézt v jeden čas na jedno místo. To jsou závody. Pokud bychom tvrdě nezávodili, nebylo by to ono. Nemyslím si, že bychom měli perfektní den. Ani včerejšek. Vyjel jsem z tratě a odsunul se na šesté místo. Celkově třetí pozice není špatná.
Marco Andretti, 4. místo V první fázi byl vůz hodně špatný. Samozřejmě jsem se snažil držet se Helia (Castronevese) a přitom jsme měli ploché místo na pneumatice. Ztratili jsme trochu přilnavosti, pověsil jsem se za něj a zůstal tam až po zbytek cesty. Vůz NYSE jel tvrdě jak jen mohl. Je těžké tady předjíždět. Musíte být nejméně o půl vteřiny rychlejší, než člověk před vámi. A já rozhodně o půl vteřiny rychlejší, než TK (Tony Kanaan) nebyl.
Dario Franchitti, 5 místo Musím poděkovat lidem z Canadian Club za opravu vozu. Měli jsme nešťastnou nehodu v prvním kole, protože na studených pneumatikách se dostavila nedotáčivost. Padesát kol před cílem nám vysadilo chlazení brzd a do zatáček jsem musel brzdit dříve. Byl to problém. Vůz nebyl po nehodě stoprocentní, ale chlapci odvedli skvělou práci.
Danica Patrick, 8. místo S dnešním výkonem vozu Motorola jsem spokojená. Bylo to dobré auto. Na rovince jsem nemohla nikoho předjet. Brzdila jsem dobře, ale chyběl výkon. Musím zapracovat na rychlosti a vylepšit zastávky v boxech.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?