St. Petersburg, 1. + 2. trénink: První klasický okruh v kalendáři hostí Florida. Na prvních místech obou tréninků se vystřídaly pouze favorité, týmy Penske a Ganassi.
První trénink za účasti osmnácti jezdců vyhrál Scott Dixon, k jehož oblíbeným okruhům patří právě ty klasické. Závodního víkendu se nezúčastní Marty Roth a tým Beck Motorsport, kteří se rozhodli St. Petersburg vynechat.
Přední místa obsadili dle očekávání všichni zkušení jezdci z bývalé série CART. Překvapením bylo čtvrté místo Sama Hornishe. Trojnásobný šampión přiznal, že tento druh závodů mu blízký není, ale učení je matka moudrosti.
Při druhé příležitosti se nejrychleji povozil Helio Castroneves a spolu s dalšími třemi jezdci překonal rekord okruhu z minulého ročníku. Naopak Sarah Fisher ještě "doprava" nikdy nezávodila, v druhém tréninku dokonce zaostala o dvě vteřiny za předposledním Edem Carpenterem.
foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?