Oba tímy vlastniace po jednom pilotovi vytvoria spojením nie len kompletnú jazdeckú zostavu...
Vrámci príprav na novú sezónu už bolo nedávno oznámené podpísanie zmluvy Alexa Taglianiho s tímom Rocketsports a pokračovanie Justina Wilsona s tímom RuSPORT. O možnej spolupráci medzi oboma tímami sa doposiaľ hovorilo iba potichu. Pár dní pred začiatkom prvých pretekov v Las Vegas však vyšli šéfovia oboch tímov Paul Gentilozzi a Dan Pettit s pravdou von a ohlásili po vzájomnom zlúčení vznik novej stajne s názvom RSPORTS.
Od vzájomného zlúčenia očakáva vedenie silnú konkurencieschopnosť vďaka možnosti vzájomného porovnania zozbieraných údajov za posledné roky existencie oboch stajní a zároveň spojenie finančného rozpočtu.
Paul Gentilozzi - bývalý šéf stajne Rocketsports: "Spojenie Rocketsports a RuSPORT znamená strategickú a ekonomickú spoluprácu. Dva samostatné tímy s jedným autom nemajú možnosť vzájomného porovnania výsledkov, čo je dnes nevyhnutné."
Dan Pettit - bývalý šéf stajne RuSPORT: "Som skutočne rád z uzavretia spolupráce. Dvojité úsilie s dvomi autami nám dodá potrebnú silu počas sezóny Champ Car. Máme dvoch skúsených pilotov, ktorí dobre spolupracujú a zároveň budeme vedieť ťažiť výhody zo skvelého personálu."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?