Oba tímy vlastniace po jednom pilotovi vytvoria spojením nie len kompletnú jazdeckú zostavu...
Vrámci príprav na novú sezónu už bolo nedávno oznámené podpísanie zmluvy Alexa Taglianiho s tímom Rocketsports a pokračovanie Justina Wilsona s tímom RuSPORT. O možnej spolupráci medzi oboma tímami sa doposiaľ hovorilo iba potichu. Pár dní pred začiatkom prvých pretekov v Las Vegas však vyšli šéfovia oboch tímov Paul Gentilozzi a Dan Pettit s pravdou von a ohlásili po vzájomnom zlúčení vznik novej stajne s názvom RSPORTS.
Od vzájomného zlúčenia očakáva vedenie silnú konkurencieschopnosť vďaka možnosti vzájomného porovnania zozbieraných údajov za posledné roky existencie oboch stajní a zároveň spojenie finančného rozpočtu.
Paul Gentilozzi - bývalý šéf stajne Rocketsports: "Spojenie Rocketsports a RuSPORT znamená strategickú a ekonomickú spoluprácu. Dva samostatné tímy s jedným autom nemajú možnosť vzájomného porovnania výsledkov, čo je dnes nevyhnutné."
Dan Pettit - bývalý šéf stajne RuSPORT: "Som skutočne rád z uzavretia spolupráce. Dvojité úsilie s dvomi autami nám dodá potrebnú silu počas sezóny Champ Car. Máme dvoch skúsených pilotov, ktorí dobre spolupracujú a zároveň budeme vedieť ťažiť výhody zo skvelého personálu."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?