Trojnásobný šampión Bourdais zakončil testovanie v Monterrey so vzácnym triumfom, keď prekonal rok starý rekord trate odjazdený v tom čase na monoposte F1.
Doterajší rekord trate sa držal na hodnote 1:06.309 a patril Ricardovi Zontovi pri minuloročnom neoficiálnom teste tímu Toyota z Formuli 1. Sebastien Bourdais v poslednom predsezónnom teste predviedol technickú vyspelosť nového monopostu Panoz DP01 a seriálu Champ Car ako takého, keď jediný z testujúcich posunul rekord o takmer pol sekundy. Hodnota časomiery sa zstavila na hodnote 1:05.880. Bourdais spoločne s tímom obdržali za tento výkon od organizátorov Champ Car odmenu 5000 dolárov.
Už predchádzajúca doobedná jazda bola predzvesťou pokorenia rekordu, pretože Bourdais sa k spomenutej hranici priblížil na minimum. V tom čase mu bol výkonom v tesnom závese Will Power nasledovaný Neel Janim.
Monterrey - 2. deň testov - výsledky doobednej časti:
Monterrey - 2.deň testov - výsledky poobednej časti:
Foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?