Trojnásobný šampión Bourdais zakončil testovanie v Monterrey so vzácnym triumfom, keď prekonal rok starý rekord trate odjazdený v tom čase na monoposte F1.
Doterajší rekord trate sa držal na hodnote 1:06.309 a patril Ricardovi Zontovi pri minuloročnom neoficiálnom teste tímu Toyota z Formuli 1. Sebastien Bourdais v poslednom predsezónnom teste predviedol technickú vyspelosť nového monopostu Panoz DP01 a seriálu Champ Car ako takého, keď jediný z testujúcich posunul rekord o takmer pol sekundy. Hodnota časomiery sa zstavila na hodnote 1:05.880. Bourdais spoločne s tímom obdržali za tento výkon od organizátorov Champ Car odmenu 5000 dolárov.
Už predchádzajúca doobedná jazda bola predzvesťou pokorenia rekordu, pretože Bourdais sa k spomenutej hranici priblížil na minimum. V tom čase mu bol výkonom v tesnom závese Will Power nasledovaný Neel Janim.
Monterrey - 2. deň testov - výsledky doobednej časti:
Monterrey - 2.deň testov - výsledky poobednej časti:
Foto: Champ Car World Series
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?