Novozélanďan Matt Halliday se po letech vrátí do týmů Conquest Racing a absolvuje dvoudenní testování na slavném okruhu Laguna Seca.
Testování začne v pátek. Zda se nakonec Halliday do kokpitu posadí i v sezóně je zatím ve hvězdách. Naposledy tým reprezentoval v roce 2001 v seriálu Indy Lights.
„Na dny u Conquest Racing mám dobré vzpomínky. V Indy Lights byl velmi konkurenceschopný a z testování vozu DP01 v Laguna Seca jsem opravdu nadšený,“ řekl Halliday
„Conquest Racing nemohu dostatečně poděkovat za příležitost a doufám, že se to vyvine v nasazení i v sezóně.“ Halliday má taktéž zkušenosti s A1GP, kde v minulém roce patřil mezi přední jezdce.
Majitel týmů Eric Bachelart by rád Hallidaye ve svém týmu viděl i v průběhu sezóny, ale dosud žádná smlouva podepsána nebyla. „Je velmi talentovaným jezdcem a jsme rádi, že s námi bude testovat. Nejraději bychom s ním dokončili tuto práci a udrželi si ho pro první fázi sezóny,“ řekl Bachelart.
foto: A1 Grand Prix MediaModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?