Novozélanďan Matt Halliday se po letech vrátí do týmů Conquest Racing a absolvuje dvoudenní testování na slavném okruhu Laguna Seca.
Testování začne v pátek. Zda se nakonec Halliday do kokpitu posadí i v sezóně je zatím ve hvězdách. Naposledy tým reprezentoval v roce 2001 v seriálu Indy Lights.
„Na dny u Conquest Racing mám dobré vzpomínky. V Indy Lights byl velmi konkurenceschopný a z testování vozu DP01 v Laguna Seca jsem opravdu nadšený,“ řekl Halliday
„Conquest Racing nemohu dostatečně poděkovat za příležitost a doufám, že se to vyvine v nasazení i v sezóně.“ Halliday má taktéž zkušenosti s A1GP, kde v minulém roce patřil mezi přední jezdce.
Majitel týmů Eric Bachelart by rád Hallidaye ve svém týmu viděl i v průběhu sezóny, ale dosud žádná smlouva podepsána nebyla. „Je velmi talentovaným jezdcem a jsme rádi, že s námi bude testovat. Nejraději bychom s ním dokončili tuto práci a udrželi si ho pro první fázi sezóny,“ řekl Bachelart.
foto: A1 Grand Prix Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?