 
            Do ulic Las Vegas se včera rozjela těžká technika, která má poupravit stávající vzhled městské trati pro závody ChampCar.
Nejedná se o žádné výrazné zásahy do profilu tratě, ale o výstavbu nových bezpečnostních bariér. Podél 2,4 míle dlouhého okruhu s 12-ti zatáčkami bude po obou stranách položeno více jak 2 700 betonových bariér o délce 3,5 metru.
„Toto je další krok k zkrásnění centra Las Vegas,“ řekl stavby vedoucí Jim Freudenberg. „Máme tým, který již podruhé pracuje na uspořádání Vegas Grand Prix.“
Na výstavbě se podílí majitelé Vegas Grand Prix, zmiňovaný Freudenberg, manažer okruhu Cris Kneifel a samotný Paul Tracy.
„Trať je hodně široká, což umožňuje strategické předjížděcí manévry,“ řekl Kneifel. „Budou to dva typy závodní dráhy, samozřejmě s rychlými a pomalými pasážemi. Je tady od všeho trochu. Bude to vzrušující závod.“
foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?