Angličan pôsobiaci minulú sezónu v seriáli GP2 patrí k horúcim kandidátom na zisk ceny pre najväčší objav roka vo svetovom športe.
Sprievodný šampionát najprestížnejšej motoršportovej disciplíny patrí vďaka poskytujúcej rovnakej technike k veľmi vyrovnaným. Lewis Hamilton jazdiaci minulý rok pre ART Grand Prix zvádzal napriek debutu v GP2 strhujúci súboj s najväčším súperom Nelsonom Piquetom ml. z ktorého vyšiel napokon víťazne.
Niet preto divu, že sa stal horúcim kandidátom na zisk prestížneho ocenenia svetovej športovej akadémie Laureus za kategóriu objav roka. Spoločne s Hamiltonom boli kandidovaní Xavier Carter (USA - atletika), Futbalový tím Ghany, Britta Steffen (Nemecko - plávanie), Ma Xiaoxu (Čína - ženský futbal) a Amelie Mauresmo (Francúzsko - tenis).
Slávnostný ceremoniál je na programe 2.apríla 2007 v Barcelone, pričom ocenenie bude udelené v siedmich kategóriách. Okrem Hamiltona sa medzi kandidátmi objavil aj dvojnásobný šampión F1 Fernando Alonso v kategórii najlepší športovec roka.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?