 
            Získat titul šampióna série IndyCar nebo raději vyhrát slavný závod Indianapolis 500? To je pro jezdce těžká otázka. Nicméně většina z nich nakonec odpoví: Indianapolis.
Marco Andretti má pro blížící se sezónu jasný cíl. Vyhrát v Indy. Loni se mu to skoro podařilo, avšak krátce před cílem se „odnikud“ vzal Hornish a o pár tisícin vteřin vyhrál. Andretti dá raději přednost výhře, než celkovému prvenství.
„Na ten závod jsem myslel každou hodinu každý den,“ řekl Andretti. „Jako kdyby se to stalo včera a přitom zbývají už jen dva měsíce. V Indy mě zbývá dokončit jednu věc a já nemohu čekat.“
Zda nebude nová sezóna probíhat ve stejném duchu jako ta minulá se teprve uvidí. Avšak tým Andretti Green přes zimu intenzivně pracoval. „Nechci o tom tak brzy mluvit, ale myslím si, že na velkých oválech jsme našli rychlost. Tam jsme totiž v minulém roce ztráceli.“
foto: IRL 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?