Získat titul šampióna série IndyCar nebo raději vyhrát slavný závod Indianapolis 500? To je pro jezdce těžká otázka. Nicméně většina z nich nakonec odpoví: Indianapolis.
Marco Andretti má pro blížící se sezónu jasný cíl. Vyhrát v Indy. Loni se mu to skoro podařilo, avšak krátce před cílem se „odnikud“ vzal Hornish a o pár tisícin vteřin vyhrál. Andretti dá raději přednost výhře, než celkovému prvenství.
„Na ten závod jsem myslel každou hodinu každý den,“ řekl Andretti. „Jako kdyby se to stalo včera a přitom zbývají už jen dva měsíce. V Indy mě zbývá dokončit jednu věc a já nemohu čekat.“
Zda nebude nová sezóna probíhat ve stejném duchu jako ta minulá se teprve uvidí. Avšak tým Andretti Green přes zimu intenzivně pracoval. „Nechci o tom tak brzy mluvit, ale myslím si, že na velkých oválech jsme našli rychlost. Tam jsme totiž v minulém roce ztráceli.“
foto: IRLPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.