Získat titul šampióna série IndyCar nebo raději vyhrát slavný závod Indianapolis 500? To je pro jezdce těžká otázka. Nicméně většina z nich nakonec odpoví: Indianapolis.
Marco Andretti má pro blížící se sezónu jasný cíl. Vyhrát v Indy. Loni se mu to skoro podařilo, avšak krátce před cílem se „odnikud“ vzal Hornish a o pár tisícin vteřin vyhrál. Andretti dá raději přednost výhře, než celkovému prvenství.
„Na ten závod jsem myslel každou hodinu každý den,“ řekl Andretti. „Jako kdyby se to stalo včera a přitom zbývají už jen dva měsíce. V Indy mě zbývá dokončit jednu věc a já nemohu čekat.“
Zda nebude nová sezóna probíhat ve stejném duchu jako ta minulá se teprve uvidí. Avšak tým Andretti Green přes zimu intenzivně pracoval. „Nechci o tom tak brzy mluvit, ale myslím si, že na velkých oválech jsme našli rychlost. Tam jsme totiž v minulém roce ztráceli.“
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?