Tým Andretti Green je známý svým početným zastoupením v sérii IndyCar. Doposud měli místo jisté Tony Kanaan, Marco Andretti a Danica Patrick.
Do čtvrtého monopostu usedne Dario Franchitti, který tak zůstává již pátou sezónu v řadě u Andretti Green. Franchittiho angažmá definitivně uhasilo šance Bryana Herty startovat za tento úspěšný tým v sérii IndyCar.
Franchitti neměl v roce 2006 příležitost mnohokrát se radovat. Bez jediného vítězství skončil celkově na 8. místě, zatímco týmový kolegové Andretti a Kanaan vyhráli dva závody.
Avšak Michael Andretti nadále důvěřuje skotskému jezdci a pro sezónu 2007 využil jeho služeb. „Dario neustále přesvědčuje, že je jedním z nejlepších pilotů na světě,“ řekl Andretti.
Mimo plánované podniky IndyCar si Franchitti vyzkouší několik závodů sportovních vozů v sérii ALMS, kde nastoupí s Bryanem Hertou a jeho bratrem Marinem.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?