Sedmý muž konečného pořadí GP2 Adam Carroll se připravuje na testy v týmu Forsythe Racing. Příští týden usedne do monopostu na okruhu Houston a změří síly s dalšími adepty na sedačku.
Carroll vyhrál v roce 2005 tři závody GP2 a celkově obsadil páté místo. V letošním roce se mu nedařilo, čímž si prakticky zavřel dveře do formule 1. Na začátku roku ukončil spolupráci s týmem Honda F1 a zaměřil se na americkou sérii Champ Car.
V té se chtěl svézt již letos. Velmi blízko k tomu měl při nehodě Cristiana da Matty, ale nakonec si tým vybral zkušeného Ryana Briscoe. Další šancí nastoupit do závodu bylo zranění Justina Wilsona. Carroll odcestoval do Mexika v naději, že Wilson nepojede. K jeho smůle se Wilson startovat rozhodl.
Nyní dostal šanci dokázat, že by se v Champ Car prosadil a bojuje o sedačku s Jayem Howardem (šampión Indy Pro Series) a Simonem Pagenaudem (šampión Champ Car Atlantic).
„Cítím se skvěle, dostal jsem příležitost testovat s týmem Forsythe,“ řekl Carroll. „Tento rok jsem blíže poznal Champ Car a zcela určitě je to místo, kde bych chtěl v příštím roce působit. Tvrdě jsem pracoval na fyzičce, takže bych mohl být v dobré formě.“
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.