Sedmý muž konečného pořadí GP2 Adam Carroll se připravuje na testy v týmu Forsythe Racing. Příští týden usedne do monopostu na okruhu Houston a změří síly s dalšími adepty na sedačku.
Carroll vyhrál v roce 2005 tři závody GP2 a celkově obsadil páté místo. V letošním roce se mu nedařilo, čímž si prakticky zavřel dveře do formule 1. Na začátku roku ukončil spolupráci s týmem Honda F1 a zaměřil se na americkou sérii Champ Car.
V té se chtěl svézt již letos. Velmi blízko k tomu měl při nehodě Cristiana da Matty, ale nakonec si tým vybral zkušeného Ryana Briscoe. Další šancí nastoupit do závodu bylo zranění Justina Wilsona. Carroll odcestoval do Mexika v naději, že Wilson nepojede. K jeho smůle se Wilson startovat rozhodl.
Nyní dostal šanci dokázat, že by se v Champ Car prosadil a bojuje o sedačku s Jayem Howardem (šampión Indy Pro Series) a Simonem Pagenaudem (šampión Champ Car Atlantic).
„Cítím se skvěle, dostal jsem příležitost testovat s týmem Forsythe,“ řekl Carroll. „Tento rok jsem blíže poznal Champ Car a zcela určitě je to místo, kde bych chtěl v příštím roce působit. Tvrdě jsem pracoval na fyzičce, takže bych mohl být v dobré formě.“
Foto: www.gp2series.com
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?