Sepang - kvalifikace; V dnešní kvalifikaci se rozhodovalo především v jejích prvních dvou částech. Součet dvou nejlepších časů ze čtyř měřených pasoval na pole position Neela Janiho.
Švýcar využil znalosti okruhu a předvedl nejvyrovnanější jízdy. V prvním měření sil zahájil nejrychleji. Ve druhé části si vyměnil pozici s Johnny Reidem z Nového Zélandu a ve třetí podlehl Němci Hülkenbergovi.
„Tohle je více, než jen má první pole position v sezoně, neboť po tom, co se stalo v Číně, je tato pole velmi příjemnou. Máme kompletně nový tým. Můj závodní inženýr, mechanici, vše je nové, proto je to velkou satisfakcí,“ uvedl spokojený Švýcar.
Po škrtání a součtu patří druhé místo v první řadě Novému Zélandu a ve druhé řadě budou stát vozy Německa a Velké Británie. Českému týmu patří až čtrnáctá pozice, což jistě neodpovídá plánům, které si naše reprezentace při cestě do Malajsie vytyčila. Doufejme, že nastavením pro závod bude zítra fungovat lépe a Tomáš Enge zase napraví reputaci našeho týmu.
Sepang - kvalifikace
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?