Tým AJ Foyt Racing hledal vhodného jezdce do kokpitu vozu Dallara-Honda s číslem 14. Jezdce, který by tým povznesl do vyšších sfér závodního pole.
Darren Manning absolvoval začátek sezóny 2005 u týmu Chipa Ganassiho, ale po neshodách mezi Manningem a majitelem úspěšné stáje, byla spolupráce ukončena a do zbývajících sedmi závodů sezóny již Manning nenastoupil
„Je mi ctí závodit pro legendárního AJ Foyta a očekávám, že dostanu tým tam kde by měl být, na předních pozicích,“ řekl Manning, který v IndyCar odjel 24 závodů.
AJ Foyt Racing patřil mezi TOP týmy, ale s odchodem klíčových lidí převzaly první pozice týmy Penske, Ganassi a Andretti Green. Nicméně AJ Foyt, čtyřnásobný vítěz Indy 500, se nevzdal.
„Následující rok bude pro náš tým zlomový,“ řekl Foyt. „Můj syn Larry je velkým přínosem do managementu našeho týmu. Pracovali jsme velmi tvrdě, abychom dali dohromady solidní plán na rok 2007,“ řekl Foyt, jehož syn Larry byl jmenován týmovým ředitelem.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.