I když Sebastien Bourdais má titul už v kapse, nedá svým soupeřům nic zadarmo a bojuje do posledních metrů sezony.
V dnešní kvalifikaci opět dokázal, jak talentovaným jezdcem je, když vyhrál nejlepším časem předposlední kvalifikaci roku. „Nedokážu říct, čemu přičíst tento úspěch, zda pneumatikám a nebo trati, ale jisté je, že jsme byli rychlí. Navíc jsme se zlepšili na této trati i oproti loňsku. Od Edmontonu až po Mexico City jsme se snažili na tomto typu tratí zkracovat náskok Justina. Tým mi ale připravil skvělé auto a chci zítra zajet Pole position,“ říká Sebastien Bourdais.
Bruno Junqueira jeho výsledek jistil dobrou čtvrtou pozicí. „Nemohl jsem ve svých nejrychlejších kolech moc tlačit v prvních dvou zatáčkách, i tak jsem ale z auta dostal maximum. Nejrychlejší kolo jsem zajel ve druhém stintu na „červených“ pneumatikách. Myslím, že svůj čas mohu ještě zítra zlepšit. Nemám velkou ztrátu na jezdce přede mnou, myslím, že zítra mohu zkusit štěstí," prozradil po kvalifikci Brhuno Junqueira.Foto: CCWS Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?