I když Sebastien Bourdais má titul už v kapse, nedá svým soupeřům nic zadarmo a bojuje do posledních metrů sezony.
V dnešní kvalifikaci opět dokázal, jak talentovaným jezdcem je, když vyhrál nejlepším časem předposlední kvalifikaci roku. „Nedokážu říct, čemu přičíst tento úspěch, zda pneumatikám a nebo trati, ale jisté je, že jsme byli rychlí. Navíc jsme se zlepšili na této trati i oproti loňsku. Od Edmontonu až po Mexico City jsme se snažili na tomto typu tratí zkracovat náskok Justina. Tým mi ale připravil skvělé auto a chci zítra zajet Pole position,“ říká Sebastien Bourdais.
Bruno Junqueira jeho výsledek jistil dobrou čtvrtou pozicí. „Nemohl jsem ve svých nejrychlejších kolech moc tlačit v prvních dvou zatáčkách, i tak jsem ale z auta dostal maximum. Nejrychlejší kolo jsem zajel ve druhém stintu na „červených“ pneumatikách. Myslím, že svůj čas mohu ještě zítra zlepšit. Nemám velkou ztrátu na jezdce přede mnou, myslím, že zítra mohu zkusit štěstí," prozradil po kvalifikci Brhuno Junqueira.Foto: CCWS Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?