Penskeho hoši pojedou Rolex 24 At Daytona

Castroneves - Hornish
Castroneves - Hornish, foto: IndyCar Media
iM3 8. listopadu 2006 16:15
Sdílej:

Sam Hornish a jeho týmový kolega Helio Castroneves se připojí k týmu Michael Shank Racing a absolvují slavný závod Rolex 24 At Daytona.

Castroneves se jízdy po kombinované dráze v Daytoně sveze poprvé (vyjma testování s IndyCar). „Jsem extrémně šťastný, že budu s týmem na 24 hodinovém závodě. Snažil jsem se o to pár let. Budu zde poprvé, takže nemám v úmyslu Sama porazit. Vlastně to bude poprvé, co mu budu fandit,“ řekl Castroneves.

Hornish již zkušenosti s náročným závoděním má, roku 1999 se 24 hodinovky zúčastnil. Shodou okolností s vozem, který vlastnil Michael Shank. Castroneves s Hornishem budou spolu s Oswaldem Negrim a Markem Pattersonem řídit vůz #60 Riley-Lexus. Závod se uskuteční 27.-28. ledna 2007.

„Závod 24 hodin v Daytoně je znám po celém světě. Nejlepší jezdci pohromadě v jednom závodě, u toho chci být,“ řekl Castroneves. "V minulém roce jsem závod sledoval doma, kluci málem vyhráli. Doufám tedy, že tentokrát postoupíme o jedno místo výše.“

Foto: IndyCar Media

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.