Sam Hornish a jeho týmový kolega Helio Castroneves se připojí k týmu Michael Shank Racing a absolvují slavný závod Rolex 24 At Daytona.
Castroneves se jízdy po kombinované dráze v Daytoně sveze poprvé (vyjma testování s IndyCar). „Jsem extrémně šťastný, že budu s týmem na 24 hodinovém závodě. Snažil jsem se o to pár let. Budu zde poprvé, takže nemám v úmyslu Sama porazit. Vlastně to bude poprvé, co mu budu fandit,“ řekl Castroneves.
Hornish již zkušenosti s náročným závoděním má, roku 1999 se 24 hodinovky zúčastnil. Shodou okolností s vozem, který vlastnil Michael Shank. Castroneves s Hornishem budou spolu s Oswaldem Negrim a Markem Pattersonem řídit vůz #60 Riley-Lexus. Závod se uskuteční 27.-28. ledna 2007.
„Závod 24 hodin v Daytoně je znám po celém světě. Nejlepší jezdci pohromadě v jednom závodě, u toho chci být,“ řekl Castroneves. "V minulém roce jsem závod sledoval doma, kluci málem vyhráli. Doufám tedy, že tentokrát postoupíme o jedno místo výše.“
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.