Sam Hornish a jeho týmový kolega Helio Castroneves se připojí k týmu Michael Shank Racing a absolvují slavný závod Rolex 24 At Daytona.
Castroneves se jízdy po kombinované dráze v Daytoně sveze poprvé (vyjma testování s IndyCar). „Jsem extrémně šťastný, že budu s týmem na 24 hodinovém závodě. Snažil jsem se o to pár let. Budu zde poprvé, takže nemám v úmyslu Sama porazit. Vlastně to bude poprvé, co mu budu fandit,“ řekl Castroneves.
Hornish již zkušenosti s náročným závoděním má, roku 1999 se 24 hodinovky zúčastnil. Shodou okolností s vozem, který vlastnil Michael Shank. Castroneves s Hornishem budou spolu s Oswaldem Negrim a Markem Pattersonem řídit vůz #60 Riley-Lexus. Závod se uskuteční 27.-28. ledna 2007.
„Závod 24 hodin v Daytoně je znám po celém světě. Nejlepší jezdci pohromadě v jednom závodě, u toho chci být,“ řekl Castroneves. "V minulém roce jsem závod sledoval doma, kluci málem vyhráli. Doufám tedy, že tentokrát postoupíme o jedno místo výše.“
Foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.