Sam Hornish a jeho týmový kolega Helio Castroneves se připojí k týmu Michael Shank Racing a absolvují slavný závod Rolex 24 At Daytona.
Castroneves se jízdy po kombinované dráze v Daytoně sveze poprvé (vyjma testování s IndyCar). „Jsem extrémně šťastný, že budu s týmem na 24 hodinovém závodě. Snažil jsem se o to pár let. Budu zde poprvé, takže nemám v úmyslu Sama porazit. Vlastně to bude poprvé, co mu budu fandit,“ řekl Castroneves.
Hornish již zkušenosti s náročným závoděním má, roku 1999 se 24 hodinovky zúčastnil. Shodou okolností s vozem, který vlastnil Michael Shank. Castroneves s Hornishem budou spolu s Oswaldem Negrim a Markem Pattersonem řídit vůz #60 Riley-Lexus. Závod se uskuteční 27.-28. ledna 2007.
„Závod 24 hodin v Daytoně je znám po celém světě. Nejlepší jezdci pohromadě v jednom závodě, u toho chci být,“ řekl Castroneves. "V minulém roce jsem závod sledoval doma, kluci málem vyhráli. Doufám tedy, že tentokrát postoupíme o jedno místo výše.“
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?