 
            Sam Hornish, trojnásobný šampión koketuje s myšlenkou přestupu do závodů NASCAR. Ovšem zda-li ukončí kariéru formulového jezdce a usedne za ohromný volant stock carů ještě zdaleka není jisté.
Na zbytek roku 2006 má slíbené dva závody Busch series, samozřejmě u týmu Penske Racing. Ve Phoenixu a Homesteadu pojede s vozem Dodge #39. „Jsem nadšený, že mi Penske Racing dal příležitost řídit vůz Busch. Mluvili jsme o tom několik let a rozhodli se, že jakmile přijde čas, uděláme to,“ řekl Hornish, který v Phoenixu a Homesteadu nasbíral pět vítězství v sérii IRL.
Nicméně prioritou nadále zůstává IRL. „Počkáme a uvidíme jak to půjde,“ reagoval Horsnish na otázku ohledně nadcházející sezóny. V té totiž bude maximálně vytížen. Kromě účinkování v IndyCar o každém volném víkendu pojede Busch series.
„Nemám žádný konkrétní důvod, proč to dělám. Mimo toho, že chci vědět, zda to dokážu. Na druhé straně se budeme stále na IndyCar 100% soustředit ,“ řekl Hornish. Otázkou zůstává, jestli mu bude nový trend klasických okruhů v IRL vyhovovat. Hornish je výborným pilotem na oválech, ale v zatáčkách doprava poněkud ztrácí.
Foto: IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?