Marco Andretti byl v letošní sezóně absolutně nejlepším nováčkem a po nezdařilém pokusu napoprvé vyhrát slavnou Indy 500, se spokojil s cenným prvenstvím v Sonomě.
Marco závodí za stáj svého otce, Andretti Green. Devatenáctiletý závodník stoupá k hvězdným výšinám podobně jako jeho dědeček Mario v amerických závodech nebo ve formuli 1.
„Marco tento rok debutoval v IRL, začal jako nováček a skončil jako muž,“ řekl Mario pro italské noviny Gazzetta Dello Sport. Mistr světa z roku 1978 by rád viděl vnuka za volantem formule 1.
„Mám chuť dříve či později posadit ho do formule 1. Pokud by přišly nabídky, určitě by o nich uvažoval,“ pokračoval Mario. Ale mladý Marco se touto cestou zatím vydat nehodlá.
Srpnové vítězství na okruhu Infineon Raceway zakončilo vynikající sezónu a v roce 2007 bychom mohli Marca na „victory lane“ vídat častěji. „Na cestě za vítězstvím byl tak trpělivý a chytrý. Na svůj věk jel výborně, ostatně jako celý rok.“
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?