Marco Andretti byl v letošní sezóně absolutně nejlepším nováčkem a po nezdařilém pokusu napoprvé vyhrát slavnou Indy 500, se spokojil s cenným prvenstvím v Sonomě.
Marco závodí za stáj svého otce, Andretti Green. Devatenáctiletý závodník stoupá k hvězdným výšinám podobně jako jeho dědeček Mario v amerických závodech nebo ve formuli 1.
„Marco tento rok debutoval v IRL, začal jako nováček a skončil jako muž,“ řekl Mario pro italské noviny Gazzetta Dello Sport. Mistr světa z roku 1978 by rád viděl vnuka za volantem formule 1.
„Mám chuť dříve či později posadit ho do formule 1. Pokud by přišly nabídky, určitě by o nich uvažoval,“ pokračoval Mario. Ale mladý Marco se touto cestou zatím vydat nehodlá.
Srpnové vítězství na okruhu Infineon Raceway zakončilo vynikající sezónu a v roce 2007 bychom mohli Marca na „victory lane“ vídat častěji. „Na cestě za vítězstvím byl tak trpělivý a chytrý. Na svůj věk jel výborně, ostatně jako celý rok.“
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.