Francouz, jenž minulý týden vybojoval už třetí titul mistra šampionátu Champ Car v řadě, přiznal, že je znechucený tím, že o něj nejeví žádný z týmu F1 větší zájem, než jen pro roli testmana.
Bourdais připouští, že by to byl obrovský pád jeho kariéry, nicméně jediná cesta do Formule 1. On je však realista, takže si nadále nedělá iluze, i když jeho přáním je, aby se situace změnila. Bourdais se domnívá, že se věcí mají tak, jak zde píšeme proto, protože se neupsal managementu Flavia Briatoreho.
Z pohledu Bourdaise jde o opravdovou smůlu, čas letí a jemu se pomalu vytrácí naděje na angažmá v F1. Třeba Briatoreho přesvědčí, když dokáže vybojovat čtvrtý titul v řadě. Šanci bude mít velkou, navíc, když ze seriálu odchází jeho velký konkurent, A.J. Allmendinger.Foto: Champ Car Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.