Francouz, jenž minulý týden vybojoval už třetí titul mistra šampionátu Champ Car v řadě, přiznal, že je znechucený tím, že o něj nejeví žádný z týmu F1 větší zájem, než jen pro roli testmana.
Bourdais připouští, že by to byl obrovský pád jeho kariéry, nicméně jediná cesta do Formule 1. On je však realista, takže si nadále nedělá iluze, i když jeho přáním je, aby se situace změnila. Bourdais se domnívá, že se věcí mají tak, jak zde píšeme proto, protože se neupsal managementu Flavia Briatoreho.
Z pohledu Bourdaise jde o opravdovou smůlu, čas letí a jemu se pomalu vytrácí naděje na angažmá v F1. Třeba Briatoreho přesvědčí, když dokáže vybojovat čtvrtý titul v řadě. Šanci bude mít velkou, navíc, když ze seriálu odchází jeho velký konkurent, A.J. Allmendinger.Foto: Champ Car Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?