Francouz, jenž minulý týden vybojoval už třetí titul mistra šampionátu Champ Car v řadě, přiznal, že je znechucený tím, že o něj nejeví žádný z týmu F1 větší zájem, než jen pro roli testmana.
Bourdais připouští, že by to byl obrovský pád jeho kariéry, nicméně jediná cesta do Formule 1. On je však realista, takže si nadále nedělá iluze, i když jeho přáním je, aby se situace změnila. Bourdais se domnívá, že se věcí mají tak, jak zde píšeme proto, protože se neupsal managementu Flavia Briatoreho.
Z pohledu Bourdaise jde o opravdovou smůlu, čas letí a jemu se pomalu vytrácí naděje na angažmá v F1. Třeba Briatoreho přesvědčí, když dokáže vybojovat čtvrtý titul v řadě. Šanci bude mít velkou, navíc, když ze seriálu odchází jeho velký konkurent, A.J. Allmendinger.Foto: Champ Car Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?