Zandvoort - 1. a 2. tréning nováčikov: Organizátori sa rozhodli zmenšiť riziko prvých pretekov a preto úvodné dva tréningy venovali nováčikom pre spoznanie trate.
Na pobrežnú trať v holandskom Zandvoorte sa ako prví vybrali trénovať piloti, ktorí nemajú priveľké skúsenosti s monopostom A1GP. Do tejto kategórie spadal každý, kto ešte v A1GP nepretekal, alebo maximálne tri krát stál na štarte.
Kto očakával opätovnú dominanciu francúzskeho tímu, dočkal sa, aj keď bol monopost netradične osedlaný Loicom Duvalom. V obidvoch tréningoch za ním tesne zaostával holanský pretekár Jeroen Bleekemolen.
Ján Charouz do kategórie nováčikov patril takisto, ale český tím sa v jeho podaní dostal maximálne na desiaté miesto výsledkovej listiny.
Zandvoort - výsledky 1. tréningu nováčikov:Zandvoort - výsledky 2. tréningu nováčikov:
Foto: Sutton Motorsport
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?