Poslední závod roku, poslední bitva roku. Chicagoland Speedway, dlouhý jeden a půl míle, bude podle většiny pozorovatelů nejlepším podnikem sezóny.
Helio Castroneves, který vede šampionát o jeden bod před Samem Hornishem odpovídá na otázky: "Musím říct, (Chicagoland) je velmi zajímavý. Je to náročný ovál kde můžete být členem poslední skupiny (vozů). Zdá se, že budeme pořád pohromadě."
Chicagoland je místem tří z deseti nejtěsnějších dojezdů v historii IndyCar série. Ve dvou případech se o to podílel Hornish, který vždy vyhrál. V roce 2002 porazil Al Unsera Jr. s nejtěsnějším rozdílem: 0.0024 vteřiny. O rok později zde překonal Scotta Dixona.
Většina soupeřů tipuje na titul Hornishe, jenž preferuje ovál před klasickou tratí. "Helio se zblázní až tohle uslyší, je v místnosti přímo naproti mně," odpovídal Wheldon na koho by si vsadil. "(Sam) je na jeden a půl mílových oválech velmi dobrý. Kdybych si měl vsadit, dám peníze na něj. Nicméně na této trati nikdy nevíte, může to být velmi těsně," pokračoval Wheldon.
Scott Dixon se ze stejné otázky chtěl vyvlíknout, ale nakonec odpověděl: "Myslím, že to bude Sam. Promiň Helio." Odpovědi soupeřů se samozřejmě donesli i k Heliovi, který se smíchemprohodil: "Nedůvěřují mi, dobrá?" Foto: IndyCar Media
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?