Poslední závod roku, poslední bitva roku. Chicagoland Speedway, dlouhý jeden a půl míle, bude podle většiny pozorovatelů nejlepším podnikem sezóny.
Helio Castroneves, který vede šampionát o jeden bod před Samem Hornishem odpovídá na otázky: "Musím říct, (Chicagoland) je velmi zajímavý. Je to náročný ovál kde můžete být členem poslední skupiny (vozů). Zdá se, že budeme pořád pohromadě."
Chicagoland je místem tří z deseti nejtěsnějších dojezdů v historii IndyCar série. Ve dvou případech se o to podílel Hornish, který vždy vyhrál. V roce 2002 porazil Al Unsera Jr. s nejtěsnějším rozdílem: 0.0024 vteřiny. O rok později zde překonal Scotta Dixona.
Většina soupeřů tipuje na titul Hornishe, jenž preferuje ovál před klasickou tratí. "Helio se zblázní až tohle uslyší, je v místnosti přímo naproti mně," odpovídal Wheldon na koho by si vsadil. "(Sam) je na jeden a půl mílových oválech velmi dobrý. Kdybych si měl vsadit, dám peníze na něj. Nicméně na této trati nikdy nevíte, může to být velmi těsně," pokračoval Wheldon.
Scott Dixon se ze stejné otázky chtěl vyvlíknout, ale nakonec odpověděl: "Myslím, že to bude Sam. Promiň Helio." Odpovědi soupeřů se samozřejmě donesli i k Heliovi, který se smíchemprohodil: "Nedůvěřují mi, dobrá?" Foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.