Poslední závod roku, poslední bitva roku. Chicagoland Speedway, dlouhý jeden a půl míle, bude podle většiny pozorovatelů nejlepším podnikem sezóny.
Helio Castroneves, který vede šampionát o jeden bod před Samem Hornishem odpovídá na otázky: "Musím říct, (Chicagoland) je velmi zajímavý. Je to náročný ovál kde můžete být členem poslední skupiny (vozů). Zdá se, že budeme pořád pohromadě."
Chicagoland je místem tří z deseti nejtěsnějších dojezdů v historii IndyCar série. Ve dvou případech se o to podílel Hornish, který vždy vyhrál. V roce 2002 porazil Al Unsera Jr. s nejtěsnějším rozdílem: 0.0024 vteřiny. O rok později zde překonal Scotta Dixona.
Většina soupeřů tipuje na titul Hornishe, jenž preferuje ovál před klasickou tratí. "Helio se zblázní až tohle uslyší, je v místnosti přímo naproti mně," odpovídal Wheldon na koho by si vsadil. "(Sam) je na jeden a půl mílových oválech velmi dobrý. Kdybych si měl vsadit, dám peníze na něj. Nicméně na této trati nikdy nevíte, může to být velmi těsně," pokračoval Wheldon.
Scott Dixon se ze stejné otázky chtěl vyvlíknout, ale nakonec odpověděl: "Myslím, že to bude Sam. Promiň Helio." Odpovědi soupeřů se samozřejmě donesli i k Heliovi, který se smíchemprohodil: "Nedůvěřují mi, dobrá?" Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?