Pro amerického jezdce, který je členem slavné závodnické rodiny, bude start za špičkový tým Andretti Green jedinečnou možností ukázat své kvality.
Syn čtyřnásobného vítěze Indy 500, AJ Foyta, není v sérii nováčkem. V loňském roce z rodinného týmu v Indycar zběhl do Bush série závodů NASCAR. Michael Andretti hledal náhradu za zraněného Franchittiho a vybral si právě AJ Foyta IV.
„Šance závodit za Andretti Green Racing ve voze Klein/Tools/Canadian Club je skvělá příležitost. Včera, na svátek práce, mě zavolali. A je to ten nejlepší svátek práce, který jsem zažil. Miluji tyto vozy. Závodit s nimi je zábava, vydám ze sebe to nejlepší. AGR bude tvrdě pracovat, aby mi poskytli dobrý vůz. Takže se budu bavit a doufám v dobrý výsledek,“ řekl Foyt.
John Anderson, týmový manager vozu #27, který bude Foyt řídit, s mladým Američanem ještě nespolupracoval. Nicméně na novou zkušenost se těší a jelikož Foyt již v IRL zajel několik dobrý závodů, může ze spolupráce vzejít dobrý výsledek. „Má talent. Myslím, že to bude dobrý víkend,“ řekl Anderson.
Foto: A.J. Foyt Enterprises
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.