Pro amerického jezdce, který je členem slavné závodnické rodiny, bude start za špičkový tým Andretti Green jedinečnou možností ukázat své kvality.
Syn čtyřnásobného vítěze Indy 500, AJ Foyta, není v sérii nováčkem. V loňském roce z rodinného týmu v Indycar zběhl do Bush série závodů NASCAR. Michael Andretti hledal náhradu za zraněného Franchittiho a vybral si právě AJ Foyta IV.
„Šance závodit za Andretti Green Racing ve voze Klein/Tools/Canadian Club je skvělá příležitost. Včera, na svátek práce, mě zavolali. A je to ten nejlepší svátek práce, který jsem zažil. Miluji tyto vozy. Závodit s nimi je zábava, vydám ze sebe to nejlepší. AGR bude tvrdě pracovat, aby mi poskytli dobrý vůz. Takže se budu bavit a doufám v dobrý výsledek,“ řekl Foyt.
John Anderson, týmový manager vozu #27, který bude Foyt řídit, s mladým Američanem ještě nespolupracoval. Nicméně na novou zkušenost se těší a jelikož Foyt již v IRL zajel několik dobrý závodů, může ze spolupráce vzejít dobrý výsledek. „Má talent. Myslím, že to bude dobrý víkend,“ řekl Anderson.
Foto: A.J. Foyt Enterprises
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?