Tony Kanaan, Marco Andretti a Dario Franchitti se řídili identickou strategií – v devětačtyřicátém kole zajeli do boxu natankovat palivo, které jim mělo vydržet až do cíle.
Andretti a Franchitti své vozy do cíle úspěšně dovedli, ovšem Tony Kanaan již takové štěstí neměl. V posledním kole zamířil Kanaan pro tzv. „splash of fuel“. Dosud třetí Kanaan se propadl na jedenácté místo a bylo po nadějích.
„Nejprve, z Marca mám radost,“ řekl Kanaan. „Je skvělé vidět ho při zisku prvního vítězství. Naším cílem bylo pro Andretti Green dosáhnout prvenství, to se podařilo. Pro nás je to zklamání. Mít na konci vyschlou nádrž je velmi frustrující.“
Šampión z roku 2004 figuruje jeden závod před koncem sezóny na šestém místě s 358 body. Na pátého Vitora Meiry ztrácí pětadvacet bodů. Posun o jednu pozici vpřed tedy ještě není ztracený.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?