Tony Kanaan, Marco Andretti a Dario Franchitti se řídili identickou strategií – v devětačtyřicátém kole zajeli do boxu natankovat palivo, které jim mělo vydržet až do cíle.
Andretti a Franchitti své vozy do cíle úspěšně dovedli, ovšem Tony Kanaan již takové štěstí neměl. V posledním kole zamířil Kanaan pro tzv. „splash of fuel“. Dosud třetí Kanaan se propadl na jedenácté místo a bylo po nadějích.
„Nejprve, z Marca mám radost,“ řekl Kanaan. „Je skvělé vidět ho při zisku prvního vítězství. Naším cílem bylo pro Andretti Green dosáhnout prvenství, to se podařilo. Pro nás je to zklamání. Mít na konci vyschlou nádrž je velmi frustrující.“
Šampión z roku 2004 figuruje jeden závod před koncem sezóny na šestém místě s 358 body. Na pátého Vitora Meiry ztrácí pětadvacet bodů. Posun o jednu pozici vpřed tedy ještě není ztracený.
Foto: IndyCar Media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?