Tony Kanaan, Marco Andretti a Dario Franchitti se řídili identickou strategií – v devětačtyřicátém kole zajeli do boxu natankovat palivo, které jim mělo vydržet až do cíle.
Andretti a Franchitti své vozy do cíle úspěšně dovedli, ovšem Tony Kanaan již takové štěstí neměl. V posledním kole zamířil Kanaan pro tzv. „splash of fuel“. Dosud třetí Kanaan se propadl na jedenácté místo a bylo po nadějích.
„Nejprve, z Marca mám radost,“ řekl Kanaan. „Je skvělé vidět ho při zisku prvního vítězství. Naším cílem bylo pro Andretti Green dosáhnout prvenství, to se podařilo. Pro nás je to zklamání. Mít na konci vyschlou nádrž je velmi frustrující.“
Šampión z roku 2004 figuruje jeden závod před koncem sezóny na šestém místě s 358 body. Na pátého Vitora Meiry ztrácí pětadvacet bodů. Posun o jednu pozici vpřed tedy ještě není ztracený.
Foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.