Rakušan Andreas Zuber zvítězil v dnešním sprintu, ale hlavní pozornost poutali Piquet a Hamilton. Včerejší suverén neměl šanci a Hamilton předvedl stíhací jízdu z druhé poloviny pole.
Od startu kontroloval situaci Zuber poté, co týmový kolega Piqueta Negrao okamžik zhasnutí světel propásl. Na druhé pozici se snažil o průnik do vedení po většinu závodu Carroll. Hamilton se ve druhém kole po své chybě a hodinách propadl až na šestnáctou pozici a výrazně si zkomplikoval šance na bodované umístění.
Brit se však nevzdal a znovu ukázal svoji sílu v rychlosti. Po sérii nejrychlejších kol se propracovával skrz soupeře k bodům a blížil se k Piquetovi. Oba svedli boj kolo na kolo, do kterého se připletl i aktuálně třetí Glock. Jezdci si měnili pořadí a jen s největším úsilím kontrolovali vozy na hranici smyku, ale Brit třetí místo odvážnými manévry nakonec získal.
Dvojici bojující o vítězství dostihl brzy. Carroll si dlouhým ale neúspěšným bojem opotřeboval pneumatiky, takže byl poměrně snadnou kořistí. Zuber byl na řadě, ale Hamiltonův útok uskutečněn už nebyl. Dnešní drama ukončil šachovnicový praporek pro vedoucího jezdce šampionátu příliš brzy.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?