 
            Rakušan Andreas Zuber zvítězil v dnešním sprintu, ale hlavní pozornost poutali Piquet a Hamilton. Včerejší suverén neměl šanci a Hamilton předvedl stíhací jízdu z druhé poloviny pole.
Od startu kontroloval situaci Zuber poté, co týmový kolega Piqueta Negrao okamžik zhasnutí světel propásl. Na druhé pozici se snažil o průnik do vedení po většinu závodu Carroll. Hamilton se ve druhém kole po své chybě a hodinách propadl až na šestnáctou pozici a výrazně si zkomplikoval šance na bodované umístění.
Brit se však nevzdal a znovu ukázal svoji sílu v rychlosti. Po sérii nejrychlejších kol se propracovával skrz soupeře k bodům a blížil se k Piquetovi. Oba svedli boj kolo na kolo, do kterého se připletl i aktuálně třetí Glock. Jezdci si měnili pořadí a jen s největším úsilím kontrolovali vozy na hranici smyku, ale Brit třetí místo odvážnými manévry nakonec získal.
Dvojici bojující o vítězství dostihl brzy. Carroll si dlouhým ale neúspěšným bojem opotřeboval pneumatiky, takže byl poměrně snadnou kořistí. Zuber byl na řadě, ale Hamiltonův útok uskutečněn už nebyl. Dnešní drama ukončil šachovnicový praporek pro vedoucího jezdce šampionátu příliš brzy.
Foto: www.gp2series.com
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?