Rakušan Andreas Zuber zvítězil v dnešním sprintu, ale hlavní pozornost poutali Piquet a Hamilton. Včerejší suverén neměl šanci a Hamilton předvedl stíhací jízdu z druhé poloviny pole.
Od startu kontroloval situaci Zuber poté, co týmový kolega Piqueta Negrao okamžik zhasnutí světel propásl. Na druhé pozici se snažil o průnik do vedení po většinu závodu Carroll. Hamilton se ve druhém kole po své chybě a hodinách propadl až na šestnáctou pozici a výrazně si zkomplikoval šance na bodované umístění.
Brit se však nevzdal a znovu ukázal svoji sílu v rychlosti. Po sérii nejrychlejších kol se propracovával skrz soupeře k bodům a blížil se k Piquetovi. Oba svedli boj kolo na kolo, do kterého se připletl i aktuálně třetí Glock. Jezdci si měnili pořadí a jen s největším úsilím kontrolovali vozy na hranici smyku, ale Brit třetí místo odvážnými manévry nakonec získal.
Dvojici bojující o vítězství dostihl brzy. Carroll si dlouhým ale neúspěšným bojem opotřeboval pneumatiky, takže byl poměrně snadnou kořistí. Zuber byl na řadě, ale Hamiltonův útok uskutečněn už nebyl. Dnešní drama ukončil šachovnicový praporek pro vedoucího jezdce šampionátu příliš brzy.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?