Novinky z prostředí seriálu IndyCar uvádějí, že konkurenční série ChampCar se již příští rok nevrátí na okruh Gillese Villeneuva v Montrealu.
Díky tomu se začalo velmi živě spekulovat a možném zařazení okruhu do kalendáře IRL pro sezónu 2007. Závodní víkend by měl mimo jiné hostit i závod Busch Series šampionátu NASCAR.
Vedení IRL přiznalo, že mluvilo s promotérem okruhu, Normandem Legualtem. Nicméně v současné době není ještě nic potvrzeno. Závod Busch Series by se měl konat v sobotu, což by mělo přilákat i přední závodníky z Nextel Cupu, tedy nejvyšší série NASCAR.
Kromě IRL má na okruh Gillese Villeneuva zálusk i série Rolex Grand American, která by mohla po boku Busch Series naplnit v roce 2007 tribuny. Blízká spolupráce a téměř přátelské partnerství mezi Grand American a NASCAR může vyústit v několik společných závodních víkendů.
Foto: IRL
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?