Novinky z prostředí seriálu IndyCar uvádějí, že konkurenční série ChampCar se již příští rok nevrátí na okruh Gillese Villeneuva v Montrealu.
Díky tomu se začalo velmi živě spekulovat a možném zařazení okruhu do kalendáře IRL pro sezónu 2007. Závodní víkend by měl mimo jiné hostit i závod Busch Series šampionátu NASCAR.
Vedení IRL přiznalo, že mluvilo s promotérem okruhu, Normandem Legualtem. Nicméně v současné době není ještě nic potvrzeno. Závod Busch Series by se měl konat v sobotu, což by mělo přilákat i přední závodníky z Nextel Cupu, tedy nejvyšší série NASCAR.
Kromě IRL má na okruh Gillese Villeneuva zálusk i série Rolex Grand American, která by mohla po boku Busch Series naplnit v roce 2007 tribuny. Blízká spolupráce a téměř přátelské partnerství mezi Grand American a NASCAR může vyústit v několik společných závodních víkendů.
Foto: IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.