Andretti postaví svůj vůz #26 NYSE Dallara Honda Firestone do první řady. Na trati Infineon tak dosáhl svého nejlepšího umístění v dosud velmi krátké kariéře.
Mladý Američan ze šestičlenného rozstřelu zajel druhý nejrychlejší čas na 2.26 mil dlouhém okruhu s dvanácti zatáčkami.
„Jsem rozhodně šťastný, protože jsem postavil vůz NYSE do první řady. Hádám, že je tu šance jít do první zatáčky na vedoucí pozici. Bude to dlouhý závod, tohle místo je jen o pozici (na startu). Musíme pracovat na tom, abychom se udrželi vepředu.“
Třináctý závod IndyCar série začíná v 21:30.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?