Dva závody do konce sezóny 2006, šest jezdců má šanci stát se šampiónem: Sam Hornish, Helio Castroneves, Dan Wheldon, Scott Dixon, Tony Kanaan a Vitor Meira.
Přičemž Wheldon, Dixon, Hornish a Kanaan získali posledních pět titulů v IndyCar a v roce 2003 byli Dixon, Castroneves, Kanaan a Hornish součástí nejtěsnějšího boje o šampionát v historii IndyCar série.
Kanaan, vítěz z roku 2004, říká, že mu průběh dosavadní sezóny připomíná rok 2003, kdy pět jezdců s šancí získat titul vstupovalo do závěrečného podniku v Texasu. „Nyní jsme v trochu horší situaci,“ říká Kanaan.
Naopak Dixon s brazilcovým názorem nesouhlasí. „Celý šampionát je o něčem jiném, než byl rok 2003,“ řekl Dixon, který ve zmíněném roce získal titul o osmnáct bodů před Gil de Ferranem. „V ´03 jsme měli závody jen na oválech. Těší mě, že letos tomu tak není.“
Hornish vyhrál v roce 2003 závod v Kentucky, což jej vrátilo zpět do boje o titul. Nyní v Kentucky vyhrál znovu, ale před Castronevesem má jen těsný náskok. „Scott a Dan nejsou příliš vzadu. To nám nedává možnost jakkoliv chybovat.“
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.