Dva závody do konce sezóny 2006, šest jezdců má šanci stát se šampiónem: Sam Hornish, Helio Castroneves, Dan Wheldon, Scott Dixon, Tony Kanaan a Vitor Meira.
Přičemž Wheldon, Dixon, Hornish a Kanaan získali posledních pět titulů v IndyCar a v roce 2003 byli Dixon, Castroneves, Kanaan a Hornish součástí nejtěsnějšího boje o šampionát v historii IndyCar série.
Kanaan, vítěz z roku 2004, říká, že mu průběh dosavadní sezóny připomíná rok 2003, kdy pět jezdců s šancí získat titul vstupovalo do závěrečného podniku v Texasu. „Nyní jsme v trochu horší situaci,“ říká Kanaan.
Naopak Dixon s brazilcovým názorem nesouhlasí. „Celý šampionát je o něčem jiném, než byl rok 2003,“ řekl Dixon, který ve zmíněném roce získal titul o osmnáct bodů před Gil de Ferranem. „V ´03 jsme měli závody jen na oválech. Těší mě, že letos tomu tak není.“
Hornish vyhrál v roce 2003 závod v Kentucky, což jej vrátilo zpět do boje o titul. Nyní v Kentucky vyhrál znovu, ale před Castronevesem má jen těsný náskok. „Scott a Dan nejsou příliš vzadu. To nám nedává možnost jakkoliv chybovat.“
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.