V předchozím závodě se Helio Castroneves vyhoupl do čela průběžné tabulky. Díky pravidelnému umisťování na špici jezdeckého pole se může chlubit osmnáctibodovým náskokem před Hornishem.
Jeho týmový kolega Hornish vstupoval do předešlého závodu v Michiganu s třicetibodovým náskokem, ale technické potíže jej donutily odstoupit. Toho Castroneves využil a vyhrál. Brazilec se tak posunul ze třetího místa do čela tabulky. Do konce sezóny zbývají už jen tři závody.
"Domnívám se, že tým bude táhnout za jeden provaz, jezdci budou mít strpení být na pravém místě v pravý čas. To je záruka možného vítězství," řekl Castroneves
Kentucky Speedway je naplánován na tento víkend, za dalších čtrnáct dní se IRL přesune na klasický okruh Infineon, dobře známý v závodech NASCAR a amerických dragsterů. Desátého záři vypukne velké finále na oválu Chicagoland.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?