Michigan - 3. trénink: Sam Hornish vyhrál závěrečný a poněkud divoký trénink na dnešní jedenáctý podnik šampionátu.
Jezdci často závodili bok po boku a o tzv. three wide (tři vozy vedle sebe) nebylo nouze. Nejlépe jsou připraveni týmy Penske a Gansassi. Svědčí o tom fakt, že obsadily první čtyři pozice. Pro Dixona a Wheldona je výsledek z tréninku velkým uspokojením. Po nevýrazném výkonu v kvalifikaci se začali soustředit na závod, od kterého si hodně slibují.
Podle průběhu poslední přípravy můžeme očekávat těsné bitvy. Týmy připravily nastavení, které umožňuje jezdcům jízdu po vnější straně dráhy, aniž by příliš opotřebovávali své pneumatiky.
Dnešní podnik Firestone Indy 400 je druhým nejdelším závodem v letošní sezóně. Delší už je jen slavná pětistovka v Indianapolis. Většina ostatních závodů se jede na 300 mil, proto dnes můžeme očekávat jednu nebo dvě zastávky navíc.
foto: Shawn Payne/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?