Michigan - 3. trénink: Sam Hornish vyhrál závěrečný a poněkud divoký trénink na dnešní jedenáctý podnik šampionátu.
Jezdci často závodili bok po boku a o tzv. three wide (tři vozy vedle sebe) nebylo nouze. Nejlépe jsou připraveni týmy Penske a Gansassi. Svědčí o tom fakt, že obsadily první čtyři pozice. Pro Dixona a Wheldona je výsledek z tréninku velkým uspokojením. Po nevýrazném výkonu v kvalifikaci se začali soustředit na závod, od kterého si hodně slibují.
Podle průběhu poslední přípravy můžeme očekávat těsné bitvy. Týmy připravily nastavení, které umožňuje jezdcům jízdu po vnější straně dráhy, aniž by příliš opotřebovávali své pneumatiky.
Dnešní podnik Firestone Indy 400 je druhým nejdelším závodem v letošní sezóně. Delší už je jen slavná pětistovka v Indianapolis. Většina ostatních závodů se jede na 300 mil, proto dnes můžeme očekávat jednu nebo dvě zastávky navíc.
foto: Shawn Payne/IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.