Vůz #27 Klein Tools/Canadian Club a za jeho volantem Dario Franchitti. Silná dvojka, která se až z 12. místa propracovala i do vedení. Tak vypadal závod pro černovlasého Skota.
Během prvních deseti kol si polepšil o dvě pozice, další dvě přidal po patnácti kolech, osmý byl po následujících dvaceti kolech a tak to pokračovalo dál a dál, až se z Franchittiho stal reálný kandidát na vítězství.
V polovině závodu již kroužil na čele, zezadu na něj dotíral týmový kolega Kanaan. V závěrečném sedmnáctikolovém sprintu si však dosavadní třetí místo neudržel. Nejprve podlehl Hornishovi a o několik zatáček později jej předjeli Jody Scheckter a Danica Patrick na nových pneumatikách. Nakonec z toho bylo celkové šesté místo.
„Měli jsme dobrý start do závodu,“ řekl napůl šťastný Franchitti. „Pokud jsem se snažil jet rychleji, pneumatiky se rychle opotřebovávaly. Bylo potřeba pneumatikami šetřit, museli jsme myslet na závěr závodu. Je skvělé, že TK (Tony Kanaan) vyhrál, ale v tuto chvíli jsme trochu zklamaní,“ zakončil Franchitti.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?