Vůz #27 Klein Tools/Canadian Club a za jeho volantem Dario Franchitti. Silná dvojka, která se až z 12. místa propracovala i do vedení. Tak vypadal závod pro černovlasého Skota.
Během prvních deseti kol si polepšil o dvě pozice, další dvě přidal po patnácti kolech, osmý byl po následujících dvaceti kolech a tak to pokračovalo dál a dál, až se z Franchittiho stal reálný kandidát na vítězství.
V polovině závodu již kroužil na čele, zezadu na něj dotíral týmový kolega Kanaan. V závěrečném sedmnáctikolovém sprintu si však dosavadní třetí místo neudržel. Nejprve podlehl Hornishovi a o několik zatáček později jej předjeli Jody Scheckter a Danica Patrick na nových pneumatikách. Nakonec z toho bylo celkové šesté místo.
„Měli jsme dobrý start do závodu,“ řekl napůl šťastný Franchitti. „Pokud jsem se snažil jet rychleji, pneumatiky se rychle opotřebovávaly. Bylo potřeba pneumatikami šetřit, museli jsme myslet na závěr závodu. Je skvělé, že TK (Tony Kanaan) vyhrál, ale v tuto chvíli jsme trochu zklamaní,“ zakončil Franchitti.
foto: IndyCar Media
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?