Vůz #27 Klein Tools/Canadian Club a za jeho volantem Dario Franchitti. Silná dvojka, která se až z 12. místa propracovala i do vedení. Tak vypadal závod pro černovlasého Skota.
Během prvních deseti kol si polepšil o dvě pozice, další dvě přidal po patnácti kolech, osmý byl po následujících dvaceti kolech a tak to pokračovalo dál a dál, až se z Franchittiho stal reálný kandidát na vítězství.
V polovině závodu již kroužil na čele, zezadu na něj dotíral týmový kolega Kanaan. V závěrečném sedmnáctikolovém sprintu si však dosavadní třetí místo neudržel. Nejprve podlehl Hornishovi a o několik zatáček později jej předjeli Jody Scheckter a Danica Patrick na nových pneumatikách. Nakonec z toho bylo celkové šesté místo.
„Měli jsme dobrý start do závodu,“ řekl napůl šťastný Franchitti. „Pokud jsem se snažil jet rychleji, pneumatiky se rychle opotřebovávaly. Bylo potřeba pneumatikami šetřit, museli jsme myslet na závěr závodu. Je skvělé, že TK (Tony Kanaan) vyhrál, ale v tuto chvíli jsme trochu zklamaní,“ zakončil Franchitti.
foto: IndyCar Media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?