 
            Roger Penske v neděli předpokládá, že jeden z jeho dvou vozů stane na tzv. „victory lane“ určené výhradně pro vítěze.
Sam Hornish a Helio Castroneves, dva rivalové v jednom týmu. Oba touží po svém čtvrtém vítězství v sezoně, nejdůležitější je však sbírat body. Šampionát 2006 je pět závodů do konce velmi vyrovnaný, první čtyři jezdce na čele dělí jen šestnáct bodů.
„Milwaukee je jedna z mých nejoblíbenějších tratí,“ řekl Hornish. „Krátké rovinky a ploché zatáčky dělají předjíždění ještě těžší. Ale s dobře ovladatelným autem a dostatečnou trpělivostí budeme schopni přivést vůz Marlboro Penske na nejvyšší stupínek,“ pokračoval.
Týmový kolega Castroneves zatím nikdy nedokázal na Milwaukee vyhrát, přesto zde v roce 1998 poprvé dojel na „bednu“ a o rok později poprvé v kariéře slavil pole-position. Jen vítězství mu stále uniká. „Charakteristika tratě je od jiných naprosto odlišná,“ komentoval Castroneves ovál Milwaukee. „Marlboro Team Penske je pravidelně na krátkých oválech silný, proto doufám, že tento trend bude pokračovat."
foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?