Roger Penske v neděli předpokládá, že jeden z jeho dvou vozů stane na tzv. „victory lane“ určené výhradně pro vítěze.
Sam Hornish a Helio Castroneves, dva rivalové v jednom týmu. Oba touží po svém čtvrtém vítězství v sezoně, nejdůležitější je však sbírat body. Šampionát 2006 je pět závodů do konce velmi vyrovnaný, první čtyři jezdce na čele dělí jen šestnáct bodů.
„Milwaukee je jedna z mých nejoblíbenějších tratí,“ řekl Hornish. „Krátké rovinky a ploché zatáčky dělají předjíždění ještě těžší. Ale s dobře ovladatelným autem a dostatečnou trpělivostí budeme schopni přivést vůz Marlboro Penske na nejvyšší stupínek,“ pokračoval.
Týmový kolega Castroneves zatím nikdy nedokázal na Milwaukee vyhrát, přesto zde v roce 1998 poprvé dojel na „bednu“ a o rok později poprvé v kariéře slavil pole-position. Jen vítězství mu stále uniká. „Charakteristika tratě je od jiných naprosto odlišná,“ komentoval Castroneves ovál Milwaukee. „Marlboro Team Penske je pravidelně na krátkých oválech silný, proto doufám, že tento trend bude pokračovat."
foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.