Vůz NYSE #26 týmu Andretti Green Racing nepodával stoprocentní výkon a jeho jezdec Marco Andretti zpočátku bojoval s nepříjemným chováním vozu.
Andretti odstartoval do závodu jako poslední a v průběhu padesáti kol se dokázal probojovat o šest pozic dopředu. V průběhu dalších kol předjížděl další jezdce a po projetí cílem byl klasifikován na osmém místě.
„Byla to pro nás další dlouhá noc. Nedokázali jsme najít správné nastavení,“ komentoval svůj výsledek Andretti. V průběžném pořadí figuruje na osmém místě a sedm bodů jej dělí od sedmého Daria Franchittiho.
„Do večerního závodu jsme neodstartovali příliš dobře a ještě nám Dixon nadělil jedno kolo. Kdyby se tak nestalo, mohli jsme skončit ještě lépe, protože vůz v závěrečné fázi jakoby ožil,“ řekl Kyle Moyer, generální manager týmu Andretti Green.
foto: IndyCar Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?