Vůz NYSE #26 týmu Andretti Green Racing nepodával stoprocentní výkon a jeho jezdec Marco Andretti zpočátku bojoval s nepříjemným chováním vozu.
Andretti odstartoval do závodu jako poslední a v průběhu padesáti kol se dokázal probojovat o šest pozic dopředu. V průběhu dalších kol předjížděl další jezdce a po projetí cílem byl klasifikován na osmém místě.
„Byla to pro nás další dlouhá noc. Nedokázali jsme najít správné nastavení,“ komentoval svůj výsledek Andretti. V průběžném pořadí figuruje na osmém místě a sedm bodů jej dělí od sedmého Daria Franchittiho.
„Do večerního závodu jsme neodstartovali příliš dobře a ještě nám Dixon nadělil jedno kolo. Kdyby se tak nestalo, mohli jsme skončit ještě lépe, protože vůz v závěrečné fázi jakoby ožil,“ řekl Kyle Moyer, generální manager týmu Andretti Green.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?