V závodech IndyCar o vítězi velmi často rozhoduje jen pár vteřin. Velký podíl na tom má skupina mechaniků v boxech, kteří se snaží v co nejkratším čase odbavit svého jezdce.
To je důvod, proč má každá stáj série IRL tvrdě trénující tým mechaniků. Při přípravě a nastavování vozu nesmí zapomenout na vylepšování času výměny kol a dotankování paliva. Nejdůležitějším faktorem je rychlost a pružnost.
Tým Panther Racing šel v tomto ohledu ještě dál a angažoval Tima Drudgeho, kvalifikovaného atletického trenéra. Drudge má přinést větší výkonnost mechaniků obsluhující závodní vůz.
Nový „coach“ má již připraven tréninkový program zahrnující např. zdravý jídelníček. Drudge se bude především zabývat technikou výměny pneumatik a koordinace zraku a pohybu rukou. Podle jeho slov je koordinace zraku a rukou nejdůležitějším aspektem k úspěchu.
foto: IndyCar Media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?