V závodech IndyCar o vítězi velmi často rozhoduje jen pár vteřin. Velký podíl na tom má skupina mechaniků v boxech, kteří se snaží v co nejkratším čase odbavit svého jezdce.
To je důvod, proč má každá stáj série IRL tvrdě trénující tým mechaniků. Při přípravě a nastavování vozu nesmí zapomenout na vylepšování času výměny kol a dotankování paliva. Nejdůležitějším faktorem je rychlost a pružnost.
Tým Panther Racing šel v tomto ohledu ještě dál a angažoval Tima Drudgeho, kvalifikovaného atletického trenéra. Drudge má přinést větší výkonnost mechaniků obsluhující závodní vůz.
Nový „coach“ má již připraven tréninkový program zahrnující např. zdravý jídelníček. Drudge se bude především zabývat technikou výměny pneumatik a koordinace zraku a pohybu rukou. Podle jeho slov je koordinace zraku a rukou nejdůležitějším aspektem k úspěchu.
foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.