V závodech IndyCar o vítězi velmi často rozhoduje jen pár vteřin. Velký podíl na tom má skupina mechaniků v boxech, kteří se snaží v co nejkratším čase odbavit svého jezdce.
To je důvod, proč má každá stáj série IRL tvrdě trénující tým mechaniků. Při přípravě a nastavování vozu nesmí zapomenout na vylepšování času výměny kol a dotankování paliva. Nejdůležitějším faktorem je rychlost a pružnost.
Tým Panther Racing šel v tomto ohledu ještě dál a angažoval Tima Drudgeho, kvalifikovaného atletického trenéra. Drudge má přinést větší výkonnost mechaniků obsluhující závodní vůz.
Nový „coach“ má již připraven tréninkový program zahrnující např. zdravý jídelníček. Drudge se bude především zabývat technikou výměny pneumatik a koordinace zraku a pohybu rukou. Podle jeho slov je koordinace zraku a rukou nejdůležitějším aspektem k úspěchu.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?