Portland - 1. trénink: Justin Wilson s vozem stáje RuSport dokázal zajet na trati v Portlandu nejrychlejší čas úvodního měřeného tréninku.
Brit v celkovém hodnocení nejvíce dýchá na záda ambicióznímu Francouzi Sebastienu Bourdaisovi, jež oba dělí 31 bodů. O 0,009 tisícin zaje druhý čas právě Sebastien Bourdais, který je již třetí sezonu jasným favoritem ve všech podnicích Champ Car World Series.
A.J. Allmendinger, mladý Američan byl v průběhu týdne vyhozen z týmu RuSport a byl vyměněn za propuštěného Maria Domingueze ze stáje Forsythe. A výměna to byla více, než dobrá. Hned v úvodním tréninku pohrozil všem jezdců,. když dokázal zaznamenat hned třetí nejrychlejší čas. Zato, Mario Dominguez si musel vystavčit pouze s 11. pozicí.
Ve startovním poli máme dalšího exotického nováčka. Je jim Tonis Kasemets, kterému bylo umožněno zazávodit si s vozem č. 18 týmu Rocketsports Racing. Foto: Champ Car Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.