Marco Andretti se ukázal i ve Watkins Glen ve výjimečné formě a navázal na své úspěšné vystoupení v ceněném Indy500.
19letý nástupce Maria Andrettiho si polepšil na zrádné vlhké dráze proti startovní pozici a snažil se v boji o vítězství porazit vedoucího Castronevese až do 39 kola. Závod pro něj však skončil kolizí s Eddie Cheeverem, jenž byl tou dobou už o kolo zpět. Po kontaktu oba ze závodu odstoupili.
„Ten kontakt byl do nebe volající, a to není poprvé, co s ním máme problémy,“ rozčílil se ihned po příchodu do boxů Marco Andretti. „Bojoval jsem o vítězství a na konci závodu mohlo být naše. Vůz byl fantastický, nejrychlejší ze všech, takhle vše ztratit je hrozné.“
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?