Marco Andretti se ukázal i ve Watkins Glen ve výjimečné formě a navázal na své úspěšné vystoupení v ceněném Indy500.
19letý nástupce Maria Andrettiho si polepšil na zrádné vlhké dráze proti startovní pozici a snažil se v boji o vítězství porazit vedoucího Castronevese až do 39 kola. Závod pro něj však skončil kolizí s Eddie Cheeverem, jenž byl tou dobou už o kolo zpět. Po kontaktu oba ze závodu odstoupili.
„Ten kontakt byl do nebe volající, a to není poprvé, co s ním máme problémy,“ rozčílil se ihned po příchodu do boxů Marco Andretti. „Bojoval jsem o vítězství a na konci závodu mohlo být naše. Vůz byl fantastický, nejrychlejší ze všech, takhle vše ztratit je hrozné.“
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.