Zatímco konkurenční série Champ Car zavítala na pro ni netradiční ovál do Milwaukee, IRL naopak zamířila na přírodní okruh Watkins Glen, kde navíc trápilo jezdce deštivé počasí.
Nejlépe si nakonec s nástrahami tratě poradil zkušený Scott Dixon z týmu Chipa Ganassiho, kterého na stupně vítězů doprovodil druhý Meira a třetí suplující Briscoe.
Všichni tři jezdci se rozhodli v závěrečné části závodu zariskovat a dojížděli do cíle za houstnoucího deště na pneumatikách do sucha, což se nakonec ukázalo jako správným rozhodnutím.
S problémy se ale potýkali favorité jako vedoucí jezdec průběžného pořadí Castroneves, loňský šampion Wheldon, vítěz Indy500 Hornish i jezdci týmu Michaela Andrettiho.
„Dnes jsme měli konečně i potřebný kousek štěstí,“ prohlásil po závodě šťastný Dixon. „Vždy jsme měli letos k dispozici rychlý vůz, ale nedařilo se nám z něj dostat maximum, teď už je to snad dobré a vítěznou formu si budeme držet i v dalších závodech.“
Výborně skončil návrat na závodní dráhu s vozem IRL v případě Ryana Briscoe, který zaskočil za Buddy Laziera a dosáhl na bronzové umístění.
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.