Zatímco konkurenční série Champ Car zavítala na pro ni netradiční ovál do Milwaukee, IRL naopak zamířila na přírodní okruh Watkins Glen, kde navíc trápilo jezdce deštivé počasí.
Nejlépe si nakonec s nástrahami tratě poradil zkušený Scott Dixon z týmu Chipa Ganassiho, kterého na stupně vítězů doprovodil druhý Meira a třetí suplující Briscoe.
Všichni tři jezdci se rozhodli v závěrečné části závodu zariskovat a dojížděli do cíle za houstnoucího deště na pneumatikách do sucha, což se nakonec ukázalo jako správným rozhodnutím.
S problémy se ale potýkali favorité jako vedoucí jezdec průběžného pořadí Castroneves, loňský šampion Wheldon, vítěz Indy500 Hornish i jezdci týmu Michaela Andrettiho.
„Dnes jsme měli konečně i potřebný kousek štěstí,“ prohlásil po závodě šťastný Dixon. „Vždy jsme měli letos k dispozici rychlý vůz, ale nedařilo se nám z něj dostat maximum, teď už je to snad dobré a vítěznou formu si budeme držet i v dalších závodech.“
Výborně skončil návrat na závodní dráhu s vozem IRL v případě Ryana Briscoe, který zaskočil za Buddy Laziera a dosáhl na bronzové umístění.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?