Tým 7-eleven Tonnyho Kanaana měl šanci zvítězit, přesto se nakonec v 90. ročníku Indianapolis 500 umístil jako pátý.
Tony Kanaan je velkým přítelem Rubense Barrichella, který o víkendu závodil v Monte Carlu. Barrichello se přiznal, že by někdy rád startoval na oválu Indy a Kanaan v uličkách Monte Carla. Letos to ještě nebylo možné, jedinou variantou se stala výměna přileb. Kanaan startoval s Barrichellovou helmou a Barrichello zase naopak.
Tony Kanaan na voze Dallara – Honda odstartoval z pátého místa a v průběhu celého závodu se držel v první pětce. V 183. kole dokonce převzal vedení, kde kroužil po 11 kol než zajel natankovat. Brazilec se vrátil na sedmé pozici, jenže ho od vedoucího Michaela Andretti dělilo několik vozů s kolem ztráty. Do konce závodu zbývalo pět kol a safety car skončil svou pouť. Během krátkého sprintu předjel Kanaan dva vozy a v cíli dojel na stejném místě, ze kterého startoval.
„Nevadí, každý chtěl vyhrát a Sam Hornish to dokázal, takže mu gratuluji. Co se týče mě, jsem spokojený. Dal jsem do toho vše, co jsem mohl. Možná bych vyhrál, ale spousta věcí se pokazila, budeme to zkoušet znovu a znovu až to jednoho dne přijde,“ komentoval svůj výsledek Kanaan.
foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?