Španělsko - kvalifikace; Nejprve se měnilo pořadí v šampionátu následně pořadí kvalifikace na zítřejší hlavní závod a znovu pořadí v hodnocení jezdců. Důvodem bylo nerespektování žlutých vlajek.
Přestože nejlepší čas dne zajel při kvalifikaci Lewis Hamilton z týmu ART, stejně jako dalších pět jezdců dosáhli svého nejlepšího času v kole, kdy byly vyvěšeny žluté vlajky.
Podobně jako Hamilton byl penalizován Bruni, Lapierre, Gommendy, di Grassi a Vila. Z pole position tak bude zítra začínat znovu Nelson Piquet, kterého v první řadě doplní Premat. Hamilton bude startovat ze čtvrté pozice. Své vedení si tak Piquet po zisku dvou bodů zvýšil.
Za zmínku pak stojí ještě změna v týmu Giancarla Fisichelly, který povolal po tristních výkonech jeho stáje FMS místo Filippiho zkušeného krajana Giorgia Pantana. Zatímco v prvním tréninku mu patřila třináctá pozice, v kvalifikaci měl problémy, nezvládl vůz a narazil do bariéry z pneumatik.
Foto: www.gp2series.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.