Na německém okruhu Nürburgring se pojede pátý a šestý podnik šampionátu FIA GP 2 Series.
Nelson Piquet junior panuje s 25 body na první pozici v průběžném pořadí jezdců a brousí si zuby na další vítězství, kterého by zde chtěl dosáhnout.
Jeho nejbližší soupeř Gimmi Bruni je na druhé pozici s 18 body. Piquet jr. na svém kontě už má jedno letošní vítězství, hned z prvního závodu, dále pak druhou pozici a a čtvrtou a pátou.
Moderní verze okruhu Nürburgring je dlouhý 5148 km, s mixem plynulých zatáček a rychlých rovinek, podle Nelsone jde o nejlepší trať v sezóně, kde lze bojovat o pozice.
Loni zde Nelson Piquet jr. dojel do cíle na páté pozici, když startoval až ze 14. místa na startu. Dle toho, jak se vyvíjí letošní počátek sezony, je zřejmé, že i v Německu bude chtít Piquet jr. ukořistit nejvyšší pozice v cíli.
Nelson Piquet jr.: „Měli jsme skvělý start sezony, chceme se ujistit, že jsme schopni v této výkonosti pokračovat i nyní v Německu. Zatím si průběh letošní sezony dost užívám. Je to pro mě velká zábava, už se nemohu dočkat pátku. Tým se připravoval opravdu dobře, navíc tuto trať mám hodně rád, takže zde chci zvítězit.“
Foto: gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?