Na německém okruhu Nürburgring se pojede pátý a šestý podnik šampionátu FIA GP 2 Series.
Nelson Piquet junior panuje s 25 body na první pozici v průběžném pořadí jezdců a brousí si zuby na další vítězství, kterého by zde chtěl dosáhnout.
Jeho nejbližší soupeř Gimmi Bruni je na druhé pozici s 18 body. Piquet jr. na svém kontě už má jedno letošní vítězství, hned z prvního závodu, dále pak druhou pozici a a čtvrtou a pátou.
Moderní verze okruhu Nürburgring je dlouhý 5148 km, s mixem plynulých zatáček a rychlých rovinek, podle Nelsone jde o nejlepší trať v sezóně, kde lze bojovat o pozice.
Loni zde Nelson Piquet jr. dojel do cíle na páté pozici, když startoval až ze 14. místa na startu. Dle toho, jak se vyvíjí letošní počátek sezony, je zřejmé, že i v Německu bude chtít Piquet jr. ukořistit nejvyšší pozice v cíli.
Nelson Piquet jr.: „Měli jsme skvělý start sezony, chceme se ujistit, že jsme schopni v této výkonosti pokračovat i nyní v Německu. Zatím si průběh letošní sezony dost užívám. Je to pro mě velká zábava, už se nemohu dočkat pátku. Tým se připravoval opravdu dobře, navíc tuto trať mám hodně rád, takže zde chci zvítězit.“
Foto: gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.