Na německém okruhu Nürburgring se pojede pátý a šestý podnik šampionátu FIA GP 2 Series.
Nelson Piquet junior panuje s 25 body na první pozici v průběžném pořadí jezdců a brousí si zuby na další vítězství, kterého by zde chtěl dosáhnout.
Jeho nejbližší soupeř Gimmi Bruni je na druhé pozici s 18 body. Piquet jr. na svém kontě už má jedno letošní vítězství, hned z prvního závodu, dále pak druhou pozici a a čtvrtou a pátou.
Moderní verze okruhu Nürburgring je dlouhý 5148 km, s mixem plynulých zatáček a rychlých rovinek, podle Nelsone jde o nejlepší trať v sezóně, kde lze bojovat o pozice.
Loni zde Nelson Piquet jr. dojel do cíle na páté pozici, když startoval až ze 14. místa na startu. Dle toho, jak se vyvíjí letošní počátek sezony, je zřejmé, že i v Německu bude chtít Piquet jr. ukořistit nejvyšší pozice v cíli.
Nelson Piquet jr.: „Měli jsme skvělý start sezony, chceme se ujistit, že jsme schopni v této výkonosti pokračovat i nyní v Německu. Zatím si průběh letošní sezony dost užívám. Je to pro mě velká zábava, už se nemohu dočkat pátku. Tým se připravoval opravdu dobře, navíc tuto trať mám hodně rád, takže zde chci zvítězit.“
Foto: gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?