Na německém okruhu Nürburgring se pojede pátý a šestý podnik šampionátu FIA GP 2 Series.
Nelson Piquet junior panuje s 25 body na první pozici v průběžném pořadí jezdců a brousí si zuby na další vítězství, kterého by zde chtěl dosáhnout.
Jeho nejbližší soupeř Gimmi Bruni je na druhé pozici s 18 body. Piquet jr. na svém kontě už má jedno letošní vítězství, hned z prvního závodu, dále pak druhou pozici a a čtvrtou a pátou.
Moderní verze okruhu Nürburgring je dlouhý 5148 km, s mixem plynulých zatáček a rychlých rovinek, podle Nelsone jde o nejlepší trať v sezóně, kde lze bojovat o pozice.
Loni zde Nelson Piquet jr. dojel do cíle na páté pozici, když startoval až ze 14. místa na startu. Dle toho, jak se vyvíjí letošní počátek sezony, je zřejmé, že i v Německu bude chtít Piquet jr. ukořistit nejvyšší pozice v cíli.
Nelson Piquet jr.: „Měli jsme skvělý start sezony, chceme se ujistit, že jsme schopni v této výkonosti pokračovat i nyní v Německu. Zatím si průběh letošní sezony dost užívám. Je to pro mě velká zábava, už se nemohu dočkat pátku. Tým se připravoval opravdu dobře, navíc tuto trať mám hodně rád, takže zde chci zvítězit.“
Foto: gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?