Nový šampionát se setkal s poměrně velkým zájmem diváků, ale i sponzorů a možných účastníků seriálu. Druhý rok má být proto ještě ambicióznější.
Podle dostupných informací projevilo zájem o účast sedm nebo osm nových zemí a stále se uvažuje nad možností nasadit za jeden tým více vozů. Po DAMS se chystá uplatnit své zkušenosti i Carlin Motorsport a Super Nova Racing.
Druhý ročník odstartuje v říjnu v nizozemském Zandvoortu a podle jednoho z představitelů výkonného orgánu A1 GP Davida Calreho jednají s 18 závodními okruhy. Termínová listina by se proto mohla rozrůst až o tři závody.
Výhodné bankovní úvěry by měly výrazně pomoci v další stabilizaci, získání velkých sponzorů a zajištění lepšího pokrytí televizními přenosy.
V odměnách účastníkům bylo vyplaceno celkem 11 milionů USD, což je proti F1 nepoměrně méně, ale na stranu druhou jsou provozní náklady týmu A1 GP podle vedení série výrazně nižší. Dominující francouzský tým dostal přirozeně nejvíce, a to 1,9 milionu USD.
Foto: Sutton Motorsport Images
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?