Timo Glock startoval po problémech se spojkou z boxů, přesto se probil skrz startovní pole a problémy svých soupeřů až na sednou, předposlední bodovanou pozici.
Do zítřejšího závodu odstartuje spolu s týmovým kolegou Yoshimotem z první řady roštu, ale mezi favority nepatří. „S nejlepšími stále nedokážeme držet krok, na obrubnících a při výjezdu ze zatáček s vozem spolu bojujeme,“ přiznává jezdec, ale šanci si mezi prsty utéci nechat nechce. „Přes noc budeme hledat řešení a zítra se nesmíme s kolegou zaplést do nějakých problémů.“
Stáj BCN Competition ví, kde je skryt problém. Podle Tima je šasi v nejlepším pořádku, ale nejsou schopni dostat maximum z pneumatik, přechod na slicky ještě u španělského týmu dokonale nezvládli.
Glock má zkušenosti z F1, ale především z amerického seriálu Champ Car, jenž je považován za alternativu Formule 1 na americkém kontinentě, přesto je vyrovnaností jezdeckého pole překvapen. „Tohle jsou pěkně krvežíznivé závody. Mezi jednotlivými místy na startu jsou rozdíly v setinách vteřiny, a když startujete ze zadních pozic, je to hodně těžké. Klíčem pro boj o vítězství je start z prvních tří řad.“
Německý pilot si pak stěžuje na to, že během závodního víkendu není dost času na ideální nastavení a testů je v průběhu sezony také málo.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?