Bývalý pilot F1 získal pro nový tým Trident Racing první vítězství už ve třetím závodě šampionátu GP2 poté, co z pole position nedal nikomu šanci a dokázal si před soupeři držet potřebný náskok.
Bruni po zhasnutí světel nezaváhal, naopak Lopez měl technické problémy a postupně se propadal polem zpět. Zezadu se probíjel dravě di Grassi. Na vedoucího Itala brzy začal útočit rychlý Hamilton, ale Bruni si pozici dokázal uchránit a následnou sérií nejrychlejších kol se jezdci stáje ART vzdálil. Na třetí pozici jezdil Yoshimoto, Premat, Ammermuller, Piquet a Carroll.
di Grassi však svůj vůz nezvládl v osmém kole, kdy zničil závod sobě i nevinnému Olivierovi Pla, oba odstoupili a na dráhu byl povolán safety car. První devítka jezdců zamířila do boxů, Hamilton si však odpykával trest za ulitý start a k mechanikům se vrátil o chvíli později.
Za vedoucím Brunim následoval Yoshimoto, Piquet, Premat, Lapierre, Ammermuller, Viso a Carroll. Vedoucí jezdec průběžného pořadí Piquet vybrzdil Japonce a posunul se na druhé místo. Hamilton zamířil překvapivě do boxů potřetí, tentokrát natrvalo. Komisaři ho diskvalifikovali pro předjíždění safety car.
Bruni se s Piquetem postupně třetímu Yoshimotovi vzdalovali, ale to nebyl jediný problém japonského pilota. Z pódiové pozice ho odvolali komisaři k průjezdu boxy za rychlou jízdu v boxové uličce.
Filippi na osmém místě odolával ambiciózně jezdícímu Monfardinimu, který se snažil zajistit na zítra nejlepší startovní pozici, což osmá pozice v prvním závodě zaručovala. Bohužel špatně naplánovaný útok nevyšel a oba jezdci vyjeli mimo dráhu, čímž své ztratili pozice.
Viso přinutil k chybě Carrolla, jenž ze závodu odstoupil, podobně dopadli po vzájemném souboji i Gommendy a Fauzy. Za suverénním Brunim začal Piquet svůj náskok pomalu ztrácet a jezdil o dvě sekundy na kolo pomaleji. Ammermuller předjel Premata a oba následně překonali zoufalého Piqueta s technickými problémy, jehož těsně před cílem předjel ještě i Lapierre. Poslední bodované pozice obsadili Viso, nenápadně ale bezpečně jedoucí Glock a Yoshimoto.
Foto: www.gp2series.com
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?