Úřadující šampion dokázal v duelu s Castronevesem strhnout vítězství ve včerejším závodě na sebe a vykročil za obhajobou titulu tím nejlepším možným způsobem.
Hned na startu na sebe upozornil Marco Andretti, jenž neudržel nervy a ulil start, za což byl penalizován. Později ale odstoupil s technickými problémy. Svoji formu z kvalifikace potvrdili Hornish s Castronevesem, kteří se pomalu začali svým soupeřům vzdalovat.
Produktem žlutých fází a změn strategií s tankováním paliva byly v přední části pole dvě skupiny jezdců, které se v čele závodu postupně střídaly.
Závěr včerejšího závodu pak patřil skupince Wheldon, Castroneves, Hornish, Franchitti a Dixon. Dařilo se i Kanaanovi, ale chybou na výjezdu z boxů pro něj boj skončil.
Castronevesovi se podařilo překonat Wheldona, ale na trhák to nebylo. Bitva o vítězství se zúžila poté na duel zmíněné dvojice. V úplně posledním kole dokázal využít Wheldon pozice ve stínu k útoku a prvnímu letošnímu vítězství.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.