Z amerického okruhu Laguna Seca sa českému tímu nepodarilo odniesť ani bod vďaka kolízii a problémoch s technikou.
Nedeľa poskytla v kalifornskej Laguna Seca dvoje preteky v rôznych podmienkach. Šprint sa jazdil na mokrej trati a napriek postupu Tomáša Engeho dopredu zo 14. štartovného miesta, v poslednom kole, keď už bol na siedmom mieste, dostal Matt Halliday z Nového Zélandu šmyk a za ním jazdiaci Ralph Firman prudko zabrzdil. Tomáš si následne o jeho auto rozbil prednú časť auta.
Hlavné preteky nemali o nič lepší koniec. Napriek štartu z osemnásteho miesta sa dokázal aj vďaka výjazdu bezpečnostného auta dostať na bodované deviaté miesto. Problémy sa Engemu nevyhli ani tentokrát, keď zaznamenal problémy s pretáčavosťou. Vďaka tomu mal problémové výjazdy zo zákrut a jedna z nich sa mu stala osudnou, keď po hodinách narazil do bariéry s pneumatikami.
Tomáš Enge:"Jednoducho to nebol náš víkend. Niekedy sa to stáva. Je škoda, že sa to stalo práve tu, pretože túto trať mám rád. Dnešok pritom nezačal pre nás zle a vyriešili sme niektoré problémy zo včerajšej kvalifikácie. V šprinte to vyzeralo dobre, dokázal som predbehnúť niekoľko jazdcov a dostal sa do prvej desiatky. V poslednom kole dostalo auto Nového Zélandu šmyk, predo mno jazdiaci Ír prudko zabrzdil a už som sa mu nestačil uhnúť. V hlavných pretekoch som mal znovu dobrý začiatok a podarila sa nám skvelá zastávka. Opäť som bol v prvej desiatke, keď auto začalo byť odrazu pretáčavé a súperi ma začali predbiehať. Chcel som už iba dokončiť preteky, ale situácia sa zhoršovala a nakoniec som nad ním stratil kontrolu. Musíme sa pozrieť na údaje, čo sa stalo. Celkové hodnotenie - na tento víkend je potrebné zabudnúť."
Antonín Charouz, šéf tímu:"Nemusím hovoriť, že som sklamaný. Očakávali sme, že tu môžeme získať slušné výsledky. Zdá sa, že sa nám zakaždým niečo stane."
Zdroj: BPA sport marketing a.s.Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?