U PKV Racing se nakonec rozhodli a partnerem Katherine Legge bude pro letošek Španěl Oriol Servia.
O místo u PKV se zajímalo mnoho jezdců, protože se jednalo o prakticky jediné volné v některém z top týmů. Oriol Servia se do dlouhé řady zájemců postavil poměrně nedávno, ale nakonec zvítězil.
"Otestovali jsme několik nováčků a přemýšleli nad několika zkušenými jezdci," řekl Kevin Kalkhoven, spolumajitel PKV. "Poté co jsme si prošli výsledky testů jsme došli k závěru, že bude nejlepší zvolit Oriola. Loňská sezóna se mu velmi povedla a dokázal že umí bojovat o titul. Věříme že jeho zkušenosti a znalosti budou nejenom velkou devizou týmu, ale pomohou i při rozvoji Katherine."
Toto oznámení tak posílá mimo hru šampióna z roku 2002 a loňského jezdce PKV Cristiano da Mattu, na kterého už v tomto týmu nezbyla závodní sedačka. Uvidíme zda si na poslední chvíli zajistí místo v ChampCar u jiného týmu, nebo se přestěhuje do některého z jiných šampionátů.
Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?