Posledné preteky nepriniesli českému tímu veľa radosti a preto chce po príchode na americký kontinent na to čo najskôr zabudnúť.
Seriál A1 GP zamieril po prvý krát na americký kontinent a po najbližších pretekoch v Mexiku nasleduje o dva týždne Leguna Seca v USA.
Tomáš Enge"Monterrey poznám iba z TV, keď som sledoval preteky Champ Car. Bude to určite zaujímavé porovnanie, pretože zatiaľ sme nejazdili na trati, kde preteká Champ Car. Moja príprava sa nebude nijak odlišovať od iných pretekov na neznámych tratiach, pretože z TV záberov nikdy nedosiahnete presnú predstavu. Ďaleko viac budem vedieť, keď si trať prejdem s inžinierom. Dá sa očakávať teplejšie počasie, ale nebude tam tak vysoká vlhkosť, ako v Indonézii, alebo v Malayzii, takže by to malo byť o niečo jednoduchšie. Rád by som už konečne zlomil smolu, ktorá nás v posledných pretekoch prenásleduje. Rýchlosť nám určite nechýba, potrebujeme len to, aby nám bol osud trochu naklonený."
Antonín Charouz"Dúfam, že už sme si naozaj vybrali tohtoročnú porciu smoly. V porovnaní s posledným seriálom by sme mali mať lepšiu kvalifikáciu, kde sme posledný krát mali problémy a štart z horších miest vždy nesie viac rizika."
Zdroj: BPA sport marketing, a.s.Foto: Sutton Motorsport Images
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?