I když se to může zdát nemožné, tak Graham Rahal pojede v následujících závodech za A1 tým Libanon
Teprve 17-ti letý syn bývalého šampióna CART Bobbyho Rahala se stane na následující tři závody A1 Grand Prix týmovým kolegou Khalila Beschira a Basila Shabana.
Pro některé to může být docela překvapení, ale vysvětlením jsou libanonské kořeny Rahalovi rodiny. Jak on sám dodává: "vždy jsem si byl pevně vědom toho, odkud pochází moje rodina a tak závodit za zemi mojich předků je pro mne velká čest. Doufám že budu moci Khalilovi a Basilovi pomoci v jejich závodní kariéře a získat pro Libanon ty nejlepší výsledky".
Graham Rahal loni skončil 4. v americkém seriálu Star Mazda Championship a letos se bude hlavně věnovat startům v juniorské sérii ChampCar Atlantic. Starty v A1 GrandPrix pro něj tak budou příjemným začátkem sezóny a rozvičkou před nástupem do nové ChampCar Atlantic.
Foto: A1 GrandPrix Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.