Giancarlo Fisichella splnil svůj slib jen napůl. 2. února totiž oznámil jen polovinu jezdecké sestavy stáje FMS pro první rok účinkování v seriálu GP2. Filippi má s týmem dvouletou smlouvu.
Jedničkou stáje, vytvořené sloučením známého Coloni a FMS International, byl jmenován Luca Filippi, který loni kraloval s FMS v italském šampionátu F3000.
"Bylo to dlouhé jednání, neboť jsme chtěli získat Lucu na dvě sezony a museli jsme najít shodu ve všech bodech dlouhého kontraktu," prozradil Giancarlo Fisichella.
Filippi si váží důvěry týmu FMS, se kterým získal největší úspěchy své dosavadní kariéry a velkým bonusem je pro něj kromě dvou inženýrů ze světa Formule 1 i ekonomické zázemí stáje.
Druhý jezdec bude oznámen podle sdělení Paola Coloniho 14. února.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?