Giancarlo Fisichella splnil svůj slib jen napůl. 2. února totiž oznámil jen polovinu jezdecké sestavy stáje FMS pro první rok účinkování v seriálu GP2. Filippi má s týmem dvouletou smlouvu.
Jedničkou stáje, vytvořené sloučením známého Coloni a FMS International, byl jmenován Luca Filippi, který loni kraloval s FMS v italském šampionátu F3000.
"Bylo to dlouhé jednání, neboť jsme chtěli získat Lucu na dvě sezony a museli jsme najít shodu ve všech bodech dlouhého kontraktu," prozradil Giancarlo Fisichella.
Filippi si váží důvěry týmu FMS, se kterým získal největší úspěchy své dosavadní kariéry a velkým bonusem je pro něj kromě dvou inženýrů ze světa Formule 1 i ekonomické zázemí stáje.
Druhý jezdec bude oznámen podle sdělení Paola Coloniho 14. února.
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?