Organizátor GP2 Bruno Michel a technický ředitel Didier Perrin prozradili něco více o překvapivě rychlé modernizaci šasi a cílech, které jsou tímto počinem sledovány.
V debutové sezoně si seriál GP2 získal slušnou reputaci a Bruno Michel nehodlá usnout na vavřínech. „Naším cílem od samého začátku příprav bylo, průběžně vůz aktualizovat a tím poskytovat mechanikům a inženýrům závodících týmů nové výzvy.“
V předcházejícím článku zmíněné modernizace vozu Dallara byly podle technického ředitele Didiera Perrina učiněny s cílem zvýšit výkon a spolehlivost. „Zatímco z venku vypadá vůz skoro stejně, uvnitř je celá řada změn. Slicky a lepší brzdy přinesly rychlejší časy. I proto jsme se rozhodli pro redukci přítlaku na zadní nápravě.“
Perrin dodal, že tyto změny přinesly další možnosti v nastavení vozu, který bude nyní podstatně choulostivější ve ideální vyvážení. „V podstatě budou všichni startovat od nuly.“
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?