Japonec Hiroki Yoshimoto byl včera potvrzen jako jeden z dvojice pilotů stáje BCN Competition pro rok 2006 a bude v letošní sezoně absolvovat v GP2 svoji druhou sezonu.
Stáj vsadila na kontinuitu a ocenila několik nadějných výsledků, kterých Hiroki v loňské debutové sezoně na evropských tratích dosáhl, jako například závodů ve Francii a Bahrajnu.
Svůj vliv na prodloužení spolupráce mělo jistě i pokračování partnerství s japonským DIREXIV, který je nejen sponzorem Yoshimota, ale je spojován i s novým týmem Formule 1.
"Moje první sezona v Evropě byla celkem dobrá, ale já vím, že můžeme být ještě o hodně lepší. Tým BCN je skutečně profesionální. Nemohu se už dočkat, až zase vyjedeme," těší se na novou sezonu Hiroki Yoshimoto.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?