Japonec Hiroki Yoshimoto byl včera potvrzen jako jeden z dvojice pilotů stáje BCN Competition pro rok 2006 a bude v letošní sezoně absolvovat v GP2 svoji druhou sezonu.
Stáj vsadila na kontinuitu a ocenila několik nadějných výsledků, kterých Hiroki v loňské debutové sezoně na evropských tratích dosáhl, jako například závodů ve Francii a Bahrajnu.
Svůj vliv na prodloužení spolupráce mělo jistě i pokračování partnerství s japonským DIREXIV, který je nejen sponzorem Yoshimota, ale je spojován i s novým týmem Formule 1.
"Moje první sezona v Evropě byla celkem dobrá, ale já vím, že můžeme být ještě o hodně lepší. Tým BCN je skutečně profesionální. Nemohu se už dočkat, až zase vyjedeme," těší se na novou sezonu Hiroki Yoshimoto.
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?