 
            Champ Car ohlásilo návrat na tratě známého okruhu Road America a odchod z oválu v Las Vegas
Okruh Road America je považován za jeden z nejkrásnějších v Americe a tak i když návštěvnost posledních závodů nebyla příliš vysoká, byl zde poměrně velký tlak na návrat tohoto závodu do kalendáře.
ChampCar se rozhodlo nahradit jím závod na oválu v Las Vegas, původně naplánovaný na konec září, který měl v kalendáři na příští rok poněkud nejisté místo. O jeho osudu se mělo rozhodnout v závislosti na výsledku letošního závodu.
Ten je sice unikátní tím, že se o jednom víkendu odehraje na jednom závodišti závod dvou různých serií (Champ Car a Nascar Craftsman Truck Series), ale ChampCar zde spíše hráli druhé housle a tak bylo rozhodnuto Las Vegas opustit a vrátit se ke kořenům na Road America.
Příští rok se totiž na Road America pojede již po 24. a závodiště jako takové letos oslavilo 50 let existence. Zároveň se závodem ChampCar se pojede i finále série Atlantic, ve kterém se očekává více než 30 startujících vozů.
Nová smlouva by měla obnovit zašlou slávu tohoto závodu, již se například začalo s rozšiřováním paddocku a očekavám že se závodu chytí silný promotér a dokáže mu zajistit odpovídající propagaci a silného sponzora. Road America je klenotem, který by v kalendáři určitě měl být, ale k úspěchu potřebuje předevsím silného a zkušeného promotéra.
Foto: Champ Car Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?