Champ Car ohlásilo návrat na tratě známého okruhu Road America a odchod z oválu v Las Vegas
Okruh Road America je považován za jeden z nejkrásnějších v Americe a tak i když návštěvnost posledních závodů nebyla příliš vysoká, byl zde poměrně velký tlak na návrat tohoto závodu do kalendáře.
ChampCar se rozhodlo nahradit jím závod na oválu v Las Vegas, původně naplánovaný na konec září, který měl v kalendáři na příští rok poněkud nejisté místo. O jeho osudu se mělo rozhodnout v závislosti na výsledku letošního závodu.
Ten je sice unikátní tím, že se o jednom víkendu odehraje na jednom závodišti závod dvou různých serií (Champ Car a Nascar Craftsman Truck Series), ale ChampCar zde spíše hráli druhé housle a tak bylo rozhodnuto Las Vegas opustit a vrátit se ke kořenům na Road America.
Příští rok se totiž na Road America pojede již po 24. a závodiště jako takové letos oslavilo 50 let existence. Zároveň se závodem ChampCar se pojede i finále série Atlantic, ve kterém se očekává více než 30 startujících vozů.
Nová smlouva by měla obnovit zašlou slávu tohoto závodu, již se například začalo s rozšiřováním paddocku a očekavám že se závodu chytí silný promotér a dokáže mu zajistit odpovídající propagaci a silného sponzora. Road America je klenotem, který by v kalendáři určitě měl být, ale k úspěchu potřebuje předevsím silného a zkušeného promotéra.
Foto: Champ Car Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?