Přijetí šejka M.H.M. Al Maktúma a zástupců českého týmu u premiéra Jiřího Paroubka při prezentaci A1 GP v Praze zřejmě sehrálo velkou roli při získání jednoho ze závodů Světového poháru do ČR.
První říjnový týden proběhlo v Praze oficiální představení českého týmu pro Světový pohár motoristického sportu, kde se v identických vozech utkává 25 národů. V rámci prezentace byli zástupci českého týmu spolu se zakladatelem šampionátu šejkem Maktúmem přijati také úřadujícím premiérem Paroubkem. Zájem premiéra o A1GP udělal na šejka velký dojem a výrazně pomohl při získání jednoho ze závodů do Brna, kde se pojede v sezoně 2006/2007.
„Šejk Maktúm mi dnes rukoudáním slíbil, že jeden z dvanácti závodů příští sezony se zřejmě pojede v České republice. Velkou roli při jeho rozhodování sehrálo i to, že v rámci prezentace českého týmu nás přijal premiér Paroubek. Česká republika tak stojí u šejka velmi vysoko a proto se můžeme těšit na špičkové závody,“ řekl Antonín Charouz, který uzavřel se šejkem dohodu přímo v malajském Sepangu, kde se dnes jel pátý závod premiérové sezony.
Foto: Karel Bařina / AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?